3 Eylül 2014 Çarşamba

oğuz atay sözleri facebook/twitter



                               Oğuz Atay Sözleri






oğuz atay sözleri facebook/twitter


Başkalarının benim hakkımda ne düşündüklerinin; ben onlara BAŞKALARI dediğim sürece bir anlamı yok.

Bazen ne yaparsan yap yaranamıyorsun. Ve yaranamadıkça yaralanıyorsun. 
((Oğuz Atay))

"İnsan seviyorsa kaybetmekten korkar. Kıskançlık da bir kaybetme korkusudur. Kıskanmıyorsa eğer; Yeterince sevmiyordur."


Zaman herşeyin ilacıysa, fazlası intihara girmez mi ? 
Oğuz ATAY


Herkes birikmiş bizi seyrediyor. Dağılın!!! Kukla oynatmıyoruz burada! Acı çekiyoruz..."


Devam ettim içmeye,kendimi mahvetmeye. dumanlı gözlerle,eriyip gidişimi seyrettim. bütün düzenleri yıkacaktım, onlara gösterecektim..serserinin biri olacaktım.'' Oğuz Atay









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder