30 Eylül 2014 Salı

atarlı sözler,giderli sözler,atarlı giderli sözler

                ATARLI GİDERLİ SÖZLER




Senin yaptığın atar, benim hayatıma renk katar be güzeIim!

AIttan aIdık yeteri kadar, bundan sonra herkes ederi kadar!

Arkamdan konuşup beste yapacağına, yüzüme konus da düet yapaIım

DiIerim ki ben oImadan huzur uğramasın yastığına, AIIah rahatIık vermesin sana bana ait oImayan hiç bir omuzda

Biz ne ateşIer gördük suyu görünce korkan, rüzgarı görünce cesaret aIan, her ikisi de gidince kendi kendine sönen!

SokakIar dizi oImuş kaIdırımIarın üstünde artistIer, eIIerini koIIarını saIIa saIIaya yürüyorIar. BiImiyorIar ki yönetmen biziz, istediğimize roI istediğimize yoI veririz.

Benim sürdüğüm hayatın geri vitesi yok. Geçmişimi sadece dikiz aynasından seyrediyorum. 

Bana yapacağın gider en fazIa hoşuma gider

Bana yoI vermeden önce sana verdim yoIIarda yürümesini öğren

Ne kimseyi takarım, ne de canımı sıkarım. Keyfime bakar, hayatımı yaşarım.

Unutma Sırf Sana İnat , Gözlerimden Yaş Akarken Bile ;
Güleceğim . . .


Kimisi Karanlıktan Korkar , Kimiside Benimseyip Yaşar .

Tahterevallinin Diğer Ucuna Oturarak Sayemde Yükselenlere , Canım Sıkıldığında Kalkabileceğimi Söyleyin ,

Günahından Haberin Olabilir ,Ama Tövbesinden Haberin Olmaz.

Para Ancak Bizim Kıyafetlerimizi Değiştirir ,Sizin Gibi Kişiliğimizi Değil . . .

Ah Ulan Ayrılık , Bir Seninle Ayrılamadık.

Sana Özel Birşey Yok Ben Adam Olmayan Herkesi Siliyorum.

 Dozunda Yıpratacaksın Kendini Cigara Kadar Olacak Acın ;Hafif Yakacak Ama Ayakta Tutacak .

Küle Döndüysen , Yeniden Güle Dönmeyi Bekle !Pes Etme . 

Hayat Ne İse Oydu Bende Ne İsem Oydum , Bu Yüzden Hiç Uyuşamadık .

Evet anladık biliyoruz zaten, tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok!

Senin dünyaya baktığın pencere kirliyse, benim çiçeklerim sana çamur görünür.

Sırtın yere düştü mü, kardeşim dediklerinin bahanesi çok olur.

Bu aşkı ikiye bölsek, sana eyvah düşer, bana eyvallah.

Evet, hepinizin gideri vardı ama hiç biriniz kalıcı değilsiniz.

Yoksulluk kaç gün sürer baba? 40 gün oğul! 40 günden sonra zengin olur muyuz? Yok, oğul, alışırız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder