4 Eylül 2014 Perşembe

aşk smsleri 2014,sevgiliye aşk smsleri

                                AŞK SMSLERİ 2014


Her aşk bir yüreğin sesidir ve sabırla büyür! içindeki sevgiyle, acıyla, inançla, öfkeyle, pişer! şarap gibi gün geçtikçe güzelleşir!!...


Seni ne kadar sevdigimi ogrenmek istersen yere dusen her yagmur damlasini tutmaya calis; tutabildiklerin senin sevgin tutamadiklarinsa; benim sana olan sevgimdir.


ya durgun olmalı deniz ; ya durmalı ya da kudurmalı sonuna kadar saplanamayacksa hançer kenarda



durmalı seven ölene dek sevilmeyecekse baştan unutulmalı.


Hiç kimseye güvenmiyorum" diye birşey yoktur. 
"Ben zamanında o'na güvendiğim için, 
Artık kimseye güvenmiyorum" vardır...


Birinin gelip hiç gitmemesi lazım, beni anlayan birinin


Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin 


Kim korkar sevmekten ucunda özlemek olmasa


Aşk, çıkmaya çalıştıkça battığın bir bataklık, unutmaya çalıştıkça beynine kazınan tek lanettir.


Rüyalarım senle dolu, çok özledim durum bu


”Zira her ne kadar başkaları aksini iddia etse de aşk dediğin bugün var yarın yok cici bir histen ibaret değildir…”


Bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme


Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…


Eller bana kalpsizsin diyorlar, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar!!!


Tut Elimden Aşkım Cesaretin Varmı Bakalım öLüm benim diğer adım..


Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder