16 Eylül 2014 Salı

cahit sıtkı tarancı sözleri,cahit sıtkı tarancı aşk sözleri



                    CAHİT SITKI TARANCI SÖZLERİ








Sen dünya maceramda, Aşkım sabrım kararım,Gülsem de ağlasam da, Ancak seninle varım..



Zulmü pek çok insafı az,Hayata karşı aşkımız,Ne etseler ki çatlamaz,Bir sabır taşı aşkımız...




Kara zeytin gözlerinde müjdeler,Tıpış tıpış geliyor,Sevdiğim,Havaynan ekmeknen suynan bir tuttuğum.



Gündüz işimde beni şaşkın eder, Gece düşümde beni çılgın eder, Ayrılığı başımdan aşkın eder, Bir sevda ki yanmaktan başka nedir?



"Senin ağzından çıkan bir cümlenin tadını,Ne bugün içki verdi, ne bu gece dudaklar!"


Kapımı çalıp durma ölüm,Açmam,!Ben ölecek adam değilim.



Nedir ki eninde sonunda ölüm,Ayrı düşmek değil mi aşinalardan?



Gölgeler çekiliyor pencereme,,Çağınız başlıyor ey hatıralar.



N'olur gözlerine geceler dolmadan,,Bana altın gibi bakışlarını ver. 


Ya Rab! semada yıldız yerde kabir,,Herşey bahtınca huzur içindedir.


Bir kardeş tesellisi verir bana aynalar..Aynalar da olmasa işim ne yeryüzünde. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder