13 Eylül 2014 Cumartesi

charles darwin sözleri


                  CHARLES DARWİN SÖZLERİ




Yaşamak bir ziyafettir. Bu ziyafete davetIi kişiIer pek çoktur, ama masaya oturmayı başaranIar çok azdır.


Bir saatIik bir zaman biIe kaybetmeye cesaret edebiIen bir kimse yaşamın önemini kavrayamamış demektir.

Hayatın başlangıcına ait gizem bizim tarafımızdan çözülemez; o yüzden ben kendi adıma agnostik kalmaktan memnunum.


Size üzülerek bildiririm ki; İncil’in Tanrı katından indirildiğine ve İsa’nın Tanrı’nın oğlu olduğuna inanmıyorum.


Bilimsel bir insanın istekleri ve tutkuları olmamalıdır - tam bir taş kalpli olmalıdır."


"Gelecek, eğer çocuklarla çevriliyse, günümüzden ne kadar da üstündür!"


Aptalların deneylerini çok severim! Öyle ki, kendim de, hep yaparım!"


Ben bu, her küçük değişimi, eğer ki yararlıysa koruyan prensibe, Doğal Seçilim adını veriyorum."


"Ne en güçlü olan tür hayatta kalır, ne de en zeki olan... Değişime en çok adapte olabilendir, hayatta kalan."


"Bir hatayı yok etmek, çoğu zaman, yeni bir doğru ya da gerçek bulmak kadar iyidir; hatta bazen, daha iyidir!"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder