26 Eylül 2014 Cuma

intikam mesajları,intikam mesajları kısa,intikam mesajları yeni



                                    İNTİKAM mesajları 




SANA AKITTIGIM GÖZ YAŞLARIM AHİRETTE KUL HAKKIM OLSUN BE ZALİM..

Hani insan ağIamak ister de, gözIerinden yaş akmaz! Hani insan güImek ister, yürekten güImez! Hani insan birini bekIer, o hiç geImez! İşte o zaman öImek ister, eceI geImez! Nefrete sevgiden daha çok güveniyorum çünkü nefretin sahtesi oImaz!


intikam almak için uğraşmam benim en büyük intikamım bensiziliktir bensiz kaldığın her gün senin zaten bitişindir…

Bu aralar herkez benim kaybettiğimi sanıyor. Ama kaybettiklerim sadece piyonlarım. Oyun yeni başlıyor.


Beni üzen insanları ZAMANA bıraktım… DEMLENİYORLAR… Kıvama geldiklerinde, YUDUM YUDUM içeceğim… HABERLERİ OLSUN!


Ben Seni pembe dünyalarımda Sevdim Şimdi Karanlık Dünyamda intikam almak için Pusuda sabahlıyorum.


KaIırsın ortada, böyIe sebepsiz SoruIar soruIur, her gün nedensiz .. intikam ve nefret sana tek hissim


Sana her şeyimi vermek için hazırım, ne istersin, kalbimi mi? hayatı mı mı? yoksa gözyaşımı mı? kalbimi versem yıpratırsın. Hayatımı versem aldatırsın. Gözyaşımı versem alçakça kullanırsın


Beni Unutma Sakın! içimde intikamla tutuşan bir ihanetin bıçağı var! beni unutma Sakın! intikamım ihanetin kadar Acı Olucak!

Bana Söylediklerin Aklımdan Çıkmaz Oldu, Gözlerim Sinirden Kalbim Derinden Doldu! intikamım Artık yeminim Oldu!!

bıraktığın allerim üşürken, bakmadığın gözlerim ağlarken sensiz, yalanlarınla kırdığın kalbim atmaz oldu sevgisiz, sadece beynimde intikamın yer etti şerefsiz..

Ne bilirdim Bu Sevgide bir gün biticek, ne bilirdim ihanetin bedeli intikam ateşi Olucak

işte bir yalan daha böyle bitti, kalbim kendini mühürledi, senin gibi yalancıları öğrendi, intikam yemini etti…


Bazen alabileceğin en büyük intikam ; affetmektir ve bazen karşındakine verilebilecek en güzel cevap ; gülüp geçmektir.

intikamlar gecikir ama asla yaşlanmazlar

En güzel rüyalarımızı kabusa çevirenleri en tatlı uykularından uyandıracağız.

Pişmanlık nedir bilir misin? Merak etme öğreteceğim!

Şimdi susuyorum, söz hakkımı mahşerde kullanacağım. Kaçarı yok, o büyük randevuya herkes gelecek nasılsa.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder