25 Eylül 2014 Perşembe

kalbi yakan sözler,kısa can yakan sözler,içimi yakan sözler




                                    kalbi yakan sözler


Geniş İnsanlar Değildik ,
Bize Dünyayı Dar Ettiler . Hepsi Bu


Aşk Yürek İster . 
Senlik Bi Durum Yok Yani Rahat Ol 


Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .
Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur .


 her Seyi içine Atarsin daaa
~ kendini Atacak Yer ßulamasin


Bugünde Çok Ölmek İstedim Sevgili .
Sen Mutlusun Sevgilinle Ama Benim Gecelerim Firari .


Kaybetmekten korkma.
Bir şeyleri kazanmak için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma;

"Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin"

Kendi hayat' Hikayenizi, Yaşarken ;
KaLemi Başkasının, Tutmasına İzin Vermeyin . .


Kadınlar Pembe ,
Erkekler İse Siyah Renge İlgi Duyarlar .
Çünkü ; Kadınların Toz Pembe Hayalleri ,
Erkeklerin İse Kararan Umutları Vardır .


Yüreğiyle konuşan herkesi Yüreğimle dinleyecek kadar ağırım
Ama dili ayrı Yüreği ayrı olanları da Hiç duymayacak kadar sağırım.


Küçük Bir Çoçuğun Avucuna Bırakılmış Bilyelere Benzer Mutluluk .
Hep Senin Sanarsın , Oysa Oynadıkça Birer Birer Kaybedersin .


İnsanı En Çok Acıtan Şey , Birine Hayatını Hediye Etmişken ;
O Kişinin Kendini Başkasına Hediye Etmesidir


Düştü bir kez gözden damla, Neyleseniz boş Artık.
Tadı kalbe indi derdin, Dertli Olmak Hoş Artık.


Anlatırsan Kimse Dinlemez,
Ama Yazarsan Herkes Okur..!



En güzel kadın GÜVEN veren kadındır. 
Yok ESMERdi yok SARIŞINdı yok KUMRAL dı boş boş konuşmayın.
- GÜVEN varsa gerisini KUAFÖR bi şekilde halleder..!


Anlatacak çok şeyim olsa da, 
emin değilim anlaşılmak istediğimden.


Ben Aslında Soguk biri Degilim 
Sadece İnsaNlardan uzak kalmayi SeviyoruM . .


İnsanlar beni nasıl bilirse bilsin.
Ben kendimi bildiğimden ibaretim!.


Karamsar ve Yorgunum , Ama Yaşanılan İyi Kötü Herşeye ;
- ' ALLAH ' Büyük Diyecek Kadar Onur'luyum . .


Biz Hiç Milyarlık Adam Olmaya Çalışmadık
Çünkü Kalbimiz Trilyonlara Bedeldi. .


Düşündüm de ;
Seni düşünerek dinlediğim müziği Ezan okunur'ken kapatıyorsam ,
Gerçek aşk sen değilsin..


Ruhunu kaybetmiş bir insanda yaşamın anlamını aramak ne saçma ,
Belki de yerin üstündeki cesetler, altındakilerden daha fazla…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder