22 Eylül 2014 Pazartesi

Deli yürek sözleri,deli yürek kuşçu sözleri,facebook deli yürek sözleri



                     DELİ YÜREK SÖZLERİ




Aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri


Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim


Eskiden olsa arkandan bakar ağLardım,şimdi arkama biLe bakmam.
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam...


Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim
dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş geç anladım ..


HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ...!!!


ÇEKERİM GİDERİM,BENDE KIYARIM SEVGİME,YANARIM ÖLÜRÜM,BELLİ ETMEM KENDİME BİLE,AĞLAMAM HİÇ AĞLAMAM ZATEN ALIŞTIRDIM,YALNIZLIĞA YENİLMEM KENDİMİ,ARTIK ÖLSEM BİLE...!!

Çoban olur koyun güderiz,kafamız bozulur esrar içeriz,bunalıma girer jilet keseriz,'izmitliyiz'ölümüne severiz...!!

GÖZÜMÜ KAPIYORUM SONU OLMAYAN KARANLIĞA,CİLVE YAPIYORUM ECELE,KUYRUK SALLIYORUM AZRAİL'E...


Kalbim kafeste,ruhum son nefeste..!!

Sil adımı baştan yaz kalbine,baş harfi büyük olsun.Yeniden küfret!...Geçmişi hadım ettik olmadı.Ben suyun oldum bardak dolmadı..

DEĞİŞKEN ßîR DÜNYADA,ßEN SAßİT KALıYoRum.HERKES ßAŞKA ßAŞKA SEVERKEN,ßEN YîNé [ SENi SEViYoRuM ]

DinLe Beni Sosyete  Güzeli , SiL O Düşündeki Ki PezevenkLeri , Sanmaki Mekansız Kalır Bu Masum Serseri 


Akilli adam ayagina batan dikeni akrebin ignesiyle cikarmaya kalkismaz

Kopeklerin dudaklari degdi diye deniz kirlenmez.

Sen baskalarinin felaketlerinden ibret al ki baskalari senin felaketlerinden ibret almasin

Bir Kus, baska kus tuzaga dusmus gorurse, ugrunda tuzak kurulan degneye dogru alcanmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder