14 Haziran 2014 Cumartesi

yalnızlık sözleri

yalnızlık sözleri,yalnızlık mesajları güzel sözler
Milyonlarca ses tonu var, yanlızca birini duyduğunda aptallaşırsın.



Hayatımda biri yok , birinde hayatım var



Ah şu yalnızlık kemik gibi, ne yana dönersen dön acıtır...


Duygusuz insanlara kızamıyorum İmkanım olsaydı bende hissetmemeyi seçerdim !!!
 


Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun…


Yalnızlık öyle gururlu Bir duygudur ki ; Hiç kimseye gel beni sev diyemiyorsun işte



Yalnız kalmak iyidir çünkü yalnız olduğunu sadece o zaman kabullenirsin.



Kaybolup gittiğin bütün yalnızlıkların.. Benim sana olan hayalimdi sevgili. . Artık Ne başa sarar ne sana koşar.


Alışamadım sensizliğe, alışamadım senin çekip gitmelerine ve maalesef alışamadım gülmeye özür dilerim hayat yine yalnızım! Bir gece kapını çalarsa yalnızlık; açma bırak dışarıda kalsın!


 Hayat ne kadar zor ve acımasız olsa da hayatı öyle mutlu yaşa ki kapıdaki yalnızlık, yalnızlığından utansın.


Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder