28 Haziran 2014 Cumartesi

albert einstein sözleri

albert einstein sözleri


albert einstein sözleri

Akıllı ve iyi niyetli insanlara özgü bir ada olması için neler vermezdim; öyle bir yer olsa ben bile vatansever kesilirdim.


albert einstein sözleri

Bu dünyada beni birkaç kişi anladı, onlar da yanlış anladı.


albert einstein sözleri

Eğer gerçeği açıklamak istiyorsan, zarafeti terziye bırak.


albert einstein sözleri

Eğer ne yaptığımızı biliyor olsaydık, buna araştırma denmezdi öyle değil mi?


albert einstein sözleri


Hata yapın: "Hiç hata yapmamış bir insan yeni bir şey denememiş demektir."


Bir insanın zekası cevaplarından değil; sorduğu sorulardan anlaşılır.


Bir kum tanesinin sırrını çözmeyi başarsaydık, bütün dünyanın sırrını öğrenmiş olurduk.


Bir ülkenin geleceği o ülke insanlarının göreceği eğitime bağlıdır.


Ancak başkaları için yaşanan bir hayat, yaşamaya değer bir hayattır.


Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır.

Azim paha biçilmezdir: "Çok zeki olduğumdan değil, sorunlarla uğraşmaktan vazgeçmediğimden başarıyorum."


Bana güvenilen bir sırrı kutsal bir emanet gibi saklarım, ama sırları elimden geldiği kadar bilmemeye çalışırım.

Başarılı bir adam olmak için çalışmayın aksine önemli bir adam olmak için çalışın.


Bilgi deneyimden gelir: " Bilgi malumat değildir. Bilmenin tek yolu deneyimlemektir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder