25 Haziran 2014 Çarşamba

efkarlı damar sözler / mesajlar

Efkarlı Sözler-Efkarlı Mesajlar



yapacak birşey kalmayınca,
hiçbir şey yapmamak en doğrusudur kardeş!!!


Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!
Dostundan gelen ihanet..
Düşmanından gelen merhamet.


Öyle Değil İşte KARDEŞ..!
Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..


Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,

Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş


Yavaş yürüyor olabilirim,
ama hiç bir zaman geriye doğru yürümedim kardeş!!


Sen ağaç baltaya ne demiş bilirmisin kardeş?

Ben senin beni kestiğine değil,
Sapının benden olduğuna üzülüyorum!


Sakın vazgeçme!
Eğer sen vazgeçersen, hak etmeyen biri kazanacak 



En İyi Dost ;
Yüzüne Kötü Söyleyip , Arkandan İyi Konuşandır . . !


Hakim bile sordu.
Bu gülüşü neye borçlusun diye?
Bende bir daha güldüm...
HAYATA dedim HAYATA...!


Birileri sana “Yalnız değilsin; biz varız” demeye başlamışsa, gerçek yalnızlığın başlamış demektir.


Benim Acıya Verecek Birşeyim Yok 

Mutluluktan Alacağım Var,


Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin.



İnsanlık öldüğü zaman çakallara gün doğar..



Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşi
Düşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz 


Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,
- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun


Bu işler böyledir azizim ;
- Menfaati bitenin muhabbeti de biter


Elbet yaptığım her işin sebebi var
kısmen doğru cismen yanlış pozisyondasın
ismen hafızamda fakat listemde en son sıradasın.
 



Oysa Ben;
"Ondan Sana Hayır Gelmez" diyenlere inat Sevmişim Seni.



Kahpelik Bu Kadar Moda İken ,
ADAM'lık Mücadelesi Veren Herkese
- SONSUZ SAYGILAR . . !


Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku.
Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı..
-Ayşe Kulin



"Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel
çaresizliğimsin."
Cemal Süreya ...



''Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan.
Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan..''



Saniyeler Sonra Ne Olacağını Bilmeden, 
Yıllar Sonrasının Hayâlini Kurduk.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder