22 Mayıs 2014 Perşembe

pişmanlık sözleri uzun/kısa/resimli/mevlana


Pişmanlık Sözleri, Pişmanlık Sözleri Yeni, Pişmanlık Sözleri Kısa, Pişmanlık Sözleri Uzun, Pişmanlık Sözleri Facebook, Pişmanlık Sözleri İlgili Mesajlar, Konulu Sözler Pişmanlık Sözleri , En Anlamlı Pişmanlık Sözleri, Pişmanlık Sözleri Şiirler, En Güzel Pişmanlık Sözleri, Sevgiliye Pişmanlık Sözleri, Yazılar Pişmanlık Sözleri Face İçin En Uzun Pişmanlık Sözleri Mesajlar Anlamlı Pişmanlık Sözleri Cümleler Mesajlar


Sen gitme ! Takvimden günler gitsin , ömrümden ömrüm ! Ama sen gitme ! Hüküm giydir ömrüme , bana denk gelen en bereketli mevsim ol ; Sonbahar ol, ilkbahar ol ama gitme !

Şuan sen onu düşünüyor ve ondan mesaj bekliyorsun ya...
O ne yapıyor?
Başkalarıyla mesajlaşıyor ve en kötüsüde sen onun aklının ucundan bile geçmiyorsun.

Benim Aptallığımdı*Sana Yaşattığım Telaşlı Mutluluklar İçin Özür Dilerim. Yüzüme Kapattığın Kapıların Hesabını Sana Değil*Koşarak Gelen Ayaklarıma Sorarım...


Sonunda eyvah diyeceğin şeylere başta eyvallah deme
  pişman ol fakat pişman ölme (Necip Fazıl KISAKÜREK)

KİMSE GEÇMİŞİNİ GERİ ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLDİR.

Pişman olursun fayda vermez.. İş işten geçer zaman geri gelmez.. Sakın kırma kimsenin kalbini.. Kırılan kalpler kolay düzelmez !

Gidilmemiş yerlerin, okunmamış kitapların, dilimin ucuna takılıp kalmış cümlelerin pişmanlığını duyuyorum en çok..


Öldürecektim Seni Bende
Kendimde O Gücü Bulabilseydim Eğer


Sindiremeyecektim Senden Kalanları Benden Uzak Mezarlara Koymaya!!!
Diyar Diyar Dolaşıp Yine İçime Gömecektim Seni En Sonunda
“Ben Demiştim”Diyenlere, Üzüntümü Belli Etmemek İçin Kuşandığım Mekanik Tebessümlerimin Ardındaki Yaşlarla Sulayacaktım Taze Mezar Toprağına Ektiğim Çiçekleri
Ama Ben Seni İçimde Öldürmeye Kıyamadım
Başarabilseydim İncitecektim Seni
İncinmişliğimin Verdiği Cahil Cesaretle


Ne Var Ne Yok Sayıp Dökecektim Karşına Geçip
Kendimi Hayrete Düşürürcesine Birer Tokat Gibi Vuracaktım Hiç Kullanmadığım O Ağır Lafları


Bir kelebeğin canını yaktığında,ertesi gün özür dileyemezsin...

Ya bendeki sevginin birazını ona ver,
ya ondaki vurdumduymazlığın birazını bana.
Kıracaktım Seni Binbir Parçaya Ayırana Kadar
Duvardan Duvara Fırlatacaktım Sevgi Diye Önüme Sunduğun Hastalıklı Duygularını
Ama Ben Seni İncitmeye De Kıyamadım
Elimden Gelseydi Unutacaktım Seni
Gözlerimden Silecektim Hayalini Ve Dilimden Adını
Duman Duman Atacaktım Seni Bu Şehirdeki Tüm Bacalardan;
Ama Soluduğum Havaya Karışıp Yine Dolacaktın Ciğerlerime
Onlarca Damla Döküp Göz Pınarlarımdan Akıtacaktım Seni Sevgimin Atığı Diye Ama Islaklığın Kalacaktı Elmacık Kemiklerimde
Bu Kez De Tenimin Tuzuna Karışacaktın
“Sözümü Tutacağım ,Adını Anmayacağım” Nağmelerini Dinleyip Neyi Unutacağımı Unutacaktım Seni Unutayım Derken
Zaten Ben Seni Unutmaya Da Kıyamadım
Ne Kadar Çabuk Geldi Ayrılık
Oysa Daha Yeni Başlamıştık Birbirimize Ayak Uydurmaya,
Daha Doğrusu Ayak Uyduramamaya
Nedensizliklerin İç Çekişlerini Dinlerken Vedalar Bozdu Suskunluğumuzu
Bana Mıydı Kızgınlığın Yoksa Kendine Mi Anlamadım
Kaçar Gibi Veda Ettin
Oysa Ben Seni Sevmelere Doyamadım!!!

Hiddet ekilen yerden pişmanlık biçilir (Alessandro Manzoni)
Zamanında söylemen gerekenleri söylemezsen SEVİLEN üzgün olur SEVEN hem üzgün hem pişman olur!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder