22 Mayıs 2014 Perşembe

özlem mesajlari/sözleri

özlem mesajlari sevgiliye resimli özlem mesajlari özlem mesajlari kisa hasret mesajlari özlem sözleri ask mesajlari
özlem sözleri slayt
özlem ve ayrılık adına


♥YUREGIM UMULMAYAN YARALARLA BASEDEMEZKEN, BIR TATLI ASK GULUSU OZLEDI GOZLERIM, VE SEN HANGI ALEMDE HANGI DUSLERDE ISEN GEL, CUNKU GULUSUNU COK OZLEDIM...

♥EN BUYUK GUCUM SENDIN, SENI YUREGIMDE TASIMAMDI, SENSIZLIGE DAYANACAK GUCUMDE BUGUNE KADARMIS, AFFET BENI.

♥BELKI BIRGUN BENI UNUTTURACAK BIRI CIKACAK KARSINA, BELKI OZLEMEYECEKSIN BENI, GOZYASIDA DOKMEYECEKSIN BELKI , AMA BIL KI BU GECE YUREGIMDESIN, HER ZAMANKI GIBI.

♥OZLEMEK BIR DAMLA GOZYASI ISE, OZLEMEK HERYERDE SENI HISSETMEKSE, OZLEMEK YUREGINDEKI BURUKLUGU SOKUP ATAMAMAKSA "OZLEDIM" SENI O ZAMAN!!

Bazen sadece özlersin derler ya...
Keşke, keşke sadece bazen olsaydı.
İçimden çıkmayan ve atamadığımsın..
O kadar çok özledimki.


♥SENSIZ GECE SENSIZ GUNDUZ OLMUYOR SENSIZ ZAMAN GECMEK BILMIYOR SEN OLKI YANIMDA DUNYAMI KARARTMA ASKIM BEN SANA VURULMUSUM BU DIYARDA ANLAMIYORSAN BENI ELVEDA..

USANDIM YESERMEMIS UMUTSUZ BAHCEYI BEKLEMEKTEN,USANDIM,TARLA KUSUNUN SESINDEN USANDIM BU YUREKTEN KENDIMDEN USANDIM DURUP DURUP SENI OZLEMEKTEN:-(( 

HASRETIM RENGINE SIYAHMI DESEM AGARMAK BILMIYOR SONSUZ GECELER YA GULERDIM YA OLURDUM GORSEM OMRUMDEN UZANSA SENSIZ GECELER... 


KAYBETME KORKUSU TAA ICIMDEYKEN, BEKLE DIYORSUN, DONECEGIM BIRGUN. BEDEN BEKLEMESINE BEKLIYOR AMA YUREK KAN AGLIYOR SENSIZ GECEN HERGUN... 



AKSAMIN MATEM RENGINE BURUNDUGU SAATTE GOKYUZUNDEKI KANDILLER TEK,TEK YANMAYA BASLADIGINDA ICIMDE SESSIZ BIR CIGLIK...OZLEMEYI OZLEDIM.OZLEMEYE DEGER NE KALDIYSA... 

SENINLE DOLU RUYALARDAN UYANDIM. GECENIN ILK TATLI UYKUSUNDAN. RUZGARLARIN ALCAKTAN ESTIGI, YILDIZLARIN PARLADIGI SAATLERDE... 


HAVANIN SERINLIGI TENINI URPERTMESIN,BEDENIM YANINDA OLMASA BILE,RUHUM HEP SENIN YANINDA... 


BEN SENIN KULUN MUYUM BENI SEN MI YARATTIN KESKE SENI GORMESEYDIM SENINLE YASANMIYOR SENSIZKEN DE OLMUYOR KESKE SENI SEVMESEYDIM...


♥seni hatırladım güz yağmurlarında hoyrat türkümsün yankılanan dağlarda birden yokluğun gelir aklıma seni sensiz yaşarım dökülen yapraklarda.


♥ Git gidebildiğin kadar! Bu limanda kaybettiğim ilk gemi sen değilsin, ama unutma;Lmanda kalanı değil çekip gideni yakalar fırtana!!!


♥ Gitmek kolayda; ya gittiğin yerde aradığını bulamazsan, dönmek tekrar zor olmazmı sana???


♥ Bende bilirdim gitme demeyi; ama morgta yatan bir cesede, kalk gidiyoruz demek gibi bir şey olurdu bu!


♥ Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!


  ♥ Yalnızca çocuklar ağlar ve yalnızca Allah affeder... Eğer bir gün beni terk edersen; çocuk değilim ağlamam, Allah değilim affetmem


  ♥ Kötü diye bir şey olmasaydı, cehennem boş kalırdı. sen beni kırmasaydın, bu can uğruna fedaydı...seni cok seviyorum


  ♥ Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN !!!


  ♥ Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.


  ♥ Yüreğine sevda eken, ayrılık biçermi,seven sevilenden kolayca vazgeçermi, sen beni sevme gülüm,ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi???


  ♥ Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye. Vazgeçilmezim sıra sende gururu bir yere fırlat ve pişmanlığımla sızlayan şu kalbimi mükemmelliğinle donat.


  ♥ Sen benim içimde açan bir güldün.Sönmek bilmeyen alevlenen içimde başımı her yastığa koyuşta sen varsın hayallerimde. Çünkü sen benim içimden söküp bir türlü atamadığımsın YAR


  ♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum


♥ Yorulduk..
Yıprandık..
Ama Her Bahar Umut Etmek İstiyorum
Tut Ki Bu Bahar Da Diğer Baharlar Gibi Bitsin...Ne Çıkar?
Kaç Bahar Kaldıysa Ömrümde Benim o Kadar Ümidim Var...


Anladım ki “yakın” olmak ile “beraber” olmak başka şeyler. “Uzak” olmak ile “ayrı” olmak arasında da dağlar kadar fark varmış meğer....


♥Olduğun yerden hislerinden bir köprü kur bana mesafeler utansın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder