16 Mayıs 2014 Cuma

manidar sözler/face/twitter/sms

-İçimden bir şiir yazmak geldi, Yazıyorum,çünkü seviyorum, Seviyorum,çünkü hissediyorum, Hissediyorum,çünkü yaşıyorum, Yaşıyorum,çünkü seninleyim!…

İnsanlarla münasebetin ateşle münasebetin gibi olsun. Çok uzaklaşma donarsın; çok yaklaşma yanarsın!

"Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin."
- Charles Bukowski


"Gidecek hiç bir yeri yokken sana sığınan değil, gidecek çok yeri olmasına rağmen senin yanında kalandır değerli olan."

- Cezmi Ersöz


Ne Kadar Çok Yalanla Çevrili Dört Yanımız... 
Ne Kadar Çok Acıyla ve Ne Kadar Çok Mutsuz İnsan Var Etrafımızda...
Birileri Sanki Sahte Aşk'lar Dağıtıyor Yol Kenarında!

İnsan ruhunu iki şey karartır: susulacak yerde konuşmak ve konuşulacak yerde susmak.

İnsan diliyle değil,yaptığı işlerle konuşmalı.



Tatlı suyun başı kalabalık olur. (Mevlana)


Kurdun elinden cobanlık gelmez. (Sadi)


Eğri ok, doğru yol almaz. (Hz. Ali (r.a))


Hicbir acı, cehaletten daha fazla zahmet verici değildir. (Hz. Ali (r.a))


İnsanı maskara eden, dilidir. (Sadi)


Ham duşunceleri, ancak akıl pişirir. (Firdevsi)


Fırsatlar da bulutlar gibi cabucak gecer gider. (Hz. Ebubekir (r.a))


Hasedciye rahat, kotu huyluyu da şeref yoktur. (Ahnef bin Kays)


Cocuklarınızı kuzu gibi buyutmeyiniz ki, ileride kuzu gibi gudulmesinler. (Şeyh Sadi Sirazi)

İnsanın mutluluğunun temeli hak ve adalet konusunda toplanır. Bir insana yapılan haksızlık bütün toplumu yaralar. Hak ve adalet hissi bireylerden başlamalıdır. Ve insan, bireyin mutluluğunun kendi mutluluğu için şart olduğuna inanmalıdır.


İyi olan tek şey bilgi ve kötü olan tek şey de cehalettir.


İyiliğinize inanılmasını istiyorsanız,ondan hiç söz etmeyin


Gizlice ağlıyorum, hiç bir derdimi arkadaşlarımla paylaşmıyorum. Hep içimde tutuyorum. Beni hiç bir sorunu yok sanıyorlar. Çok mutluyum sanıyorlar. Mutlu numarası yapıp yüzüme sahte bir gülümseme takıyorum. Başkalarının sorunlarıyla ilgileniyorum. Kendimi önemsemiyorum. En yakın arkadaşıma bile anlatmıyorum .Aslında kendimi böyle yaparak bitiriyorum


Umutsuzluğa kapılmak mutsuzluğa kapı aralar.İçinde beslediğin umut seni hayata bağlar...

Hayatın iki ucundan tutarız aynı lades gibi ama sen hiç kazanamazsın çünkü hep aklımdasın

Zirvelerde kartallar da bulunur, yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir. Önemli olan nereye gelmiş olduğunuzdan çok, nereden ve nasıl geldiğinizdir. 

İsteğinizi elde etmenin tek yolu ne istediğinizi bilmektir.


-İyiki üzmüler seni,
iyiki  acıtmışlar canını,
ve iyiki bugün olman gereken kişi olmuşsun,
şimdi neye üzülüp neye üzülmüyeceğini
kime değer verip kime değer vermeceğini,
kimi yakın kime uzak olacağını BİLİYORUSUN
bundan daha güzel ne var ??

-İçimden bir şiir yazmak geldi, Yazıyorum,çünkü seviyorum, Seviyorum,çünkü hissediyorum, Hissediyorum,çünkü yaşıyorum, Yaşıyorum,çünkü seninleyim!…

-Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiç bir şey seni sevmek gibi değil! Seni o kadar çok özledim ki... Sevgililer gününde yanında olup sana sarılmak için çıldırıyorum...

-Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

-Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın. Sevgililer günümüz kutlu olsun.


Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer. 

Başarı, tek bir kişinin gayreti ile değil, tüm çalışanların ortak gayretlerinin bir sistem içinde ortak bir hedefe yöneltilmesi ve takım çalışması ile mümkün olur.

Iyi agaç kolay yetismez;rüzgar ne denli güçlü eserse,agaç da o denli saglam olur. (J.Willard Marriot)

Önemsiz sayılabilecek olayları bile irdeleyin ve bunlardan ders alın. Önemsiz sayılan dikkatsizlikler, insanları umursamazlığa alıştırır...


DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM.DUNYA\'NIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.ONU ALDIM.AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL SENI GORUP UTANSIN DIYE

Bazen yaşama nokta koymak istiyorum. Kalemi elime aldığımda aklıma sen geliyorsun,seni düşünüyorum ve ^YAŞAMAYA DEĞER^ diyorum ve yazmaya devam ediyorum.

eger senı bu kadar sevdiğim için cehenneme atacaklarsa benı korkmuyorum sevgilim ateşin orta yerinde bile seveceğim seni

yalnızlık ne mavi suları olan denızlerde nede kızgın kumları olan collerde kalmaktır yalnızlık bu sehırde bu ınsan kalabalıgında ısteyıpte senın le olmamaktır

Eger birgün ıslak sokaklar boyu aşkı ararsan adım adımve bir hançer saplanırsa yüregine uzat ellerini çünkü biz eski degil eskimeyen aşıklarız..

yüreğimden yüreğine bir yol çizdim sarp kayalardan öte dağlardan engin...bir kor gibi sıcak sular gibi serin hep yanında aradığın her mekanda..sen yeter ki görmesini bil...



ben iyi niyetimden sadece bugùn kaybederim oysa sen karaktersizligimden her zaman kaybedeceksin....

Yaşamın nabzına göre, şerbet yapmayı bilmelisin...Korkmamalısın üzülmekten, sürünmekten.Yeri geldiğinde de gülmeyi, kahkahayı neşeyi,MUTLULUĞU körüklemelisin...Sessizliğe bir kaç kelime borcun varsa,hemen çıkıp söylemelisin...Çünkü;Her şeyin yedeği, YAMASI vardır ama...!HAYATININ yok ki;İşte bu yüzden yaşama küsme hakkın da YOKTUR...

CAHİLDİM DÜNYANIN RENGİNE KANDIM HAYALE ALDANSIM BOŞUNA YANDIM ÖLÜRÜM SEVDİĞİM ZEHİRİM SENSİN EVVELİM SEN OLDUN AHİRİM SENSİN...

seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et.Çünkü aşk sessiz,sevgi dilsizdir.

ÖZLEMEK YALVARMAK GİBİDİR...SEVGİSİZ GÜLMEK AĞLAMAK GİBİDİR.NERDE NASIL OLURSAM OLAYIM SENİN GİBİ BİR SEVGİLİM OLDUĞUNU BİLMEK BENİM İÇİN YAŞAMAK GİBİDİR AŞKIM

SEVMEK ONURDUR ÖLÜMDE OLSA SONUNDA KISKANMAK İHTİYAÇTIR RUHUNDA SEVGİ VARSA GÜNEŞ ANLAMSIZDIR SEN OLMAYINCA SEVMEK KUSURSUZDUR SEVİLEN SEN OLUNCA...AŞKIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder