20 Temmuz 2014 Pazar

romantik sözler

Romantik sözler-Romantik mesajlar


full romantik sözleri için alttaki resme veya buraya tıkla

romantik sözler-mesajlar





















HASRET KAPIMDA NÖBETLER TUTUYOR SEVGİLİM UZAK BİR ŞEHİRDE GÖZLERİM ONU ARIYOR BİR KUŞ OLUP GİTSEM AŞSAM ŞU ENGİNLERİ VARSAM SENİN YANINA ÖPSEM DOYASIYA KOKLASAM

romantik sözler-mesajlar

 Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.

romantik sözler-mesajlar

Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazolara bir şey olmaz yalnız çiçekler solar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar...!

romantik sözler-mesajlar

Sen güllere özenme güller sana özensin. Üzme tatli canini sen güllerdende güzelsin. Sevgi kadar özgür Özgürlük kadar özelsin. Bir gülsen dünyalara bedelsin.

romantik sözler-mesajlar

 Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, bir gün vardır yasamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, iste o ani senle yaşadım senle sevdim.

romantik sözler-mesajlar

Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin..

romantik sözler-mesajlar

Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim…

romantik sözler-mesajlar

 Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım Çiçek olur mezarında açarım. :)

romantik sözler-mesajlar

 Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun, Ben Tam Üzerinden Geçerken ipler Kopsun, Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN…

romantik sözler-mesajlar

Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi…

romantik sözler-mesajlar

SANA RÜYA DİYEMEM ,SENDEN UYANAMAM Kİ..NREDE OLURSAN OL ,SENİNLEYİM BEN SANKİ .BULUTLU GÜNEŞİMSİN,SEVGİLİMSİN BENİMSİN.YAZ YAĞMURUM,KIŞ GÜLÜM,NEŞEMSİN KEDERİMSİN,SENİNLE DOLU DÜNYAM,GÜNDÜZÜM GECEM SENSİN..ÖLSEMDE AYRILAMAM,BENLİĞİM RUHUM SENSİN….

romantik sözler-mesajlar

romantik sözler-mesajlar

romantik sözler-mesajlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder