9 Temmuz 2014 Çarşamba

çok / çook / çooook güzel sözler

çok güzel sözler

çook güzel sözler

çooook güzel sözler,çok güzel sözler kısa,cok guzel sözler,coook guzel sözler


bazen insan ben iyiyim dediğinde gözlerinin içine bakıp iyi değilsin biliyorum diyecek birine çok ihtiyaç duyar..

Akıllı şakadan  bile ders alır, ahmak her öğüdü şaka sanır.

Sevmek çay gibidir sevilmek seker.Bizim gibi garibler çayi sekersiz içer.

dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni...

Sen bû dûnyada sûrgûn meleksin... Seni ben ôyle cok sewecegim ki birdaha cennetine dônemeyeceksin...

Sen benim bitanemdim hiçbir zaman ulasamadigim ve ulasamiyacagim.sen beni herne kadar ciddiye almasanda ben senin gözlerine bakip senin gezdigin sokaklarda gezdigim senin yanindan bir dakika olsa ayrilamayan platonigimdin.birçok seyimiz ayniydi ama sen hiç bilmedin... mutlu ol karagözlüm sen benim tek karagözlümsün sana kiyamam.....

Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET


Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.Onur

Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum.Onur....

Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses."Seni Çok Özledim"...

Babama degerimi sordum dünya kadar dedi.Dünyanin degerini sordum,bes para etmez dedi.

Su an kalbime çok kiziyorum.Benim içimde bana ait oldugu halde senin içn çarpiyor...

Pismanlik duyupta bir gün ararsan nerdeyim nasilim diye sorarsan,bir ayrilik sarkisisin sen sessizce çal benim için,veda ederken arkana bakmadan git benim için...

Don Herold
Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma, geri dönmek isteyebilirsin.

Friedrich von Schiller
Sevgi birliğe, bencillik yalnızlığa götürür.

Daniel Defoe
İnsanlar hatalarını mutluyken değil ancak mutsuzken anlar.

Oscar Wilde
Nankör insan, her şeyin fiyatını bilen fakat hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.

Goethe
Aşk, imkansız birçok şeyi mümkün kılar.

Tolstoy
Güzel olan sevgili değildir, sevgili olan güzeldir.

Honore de Balzac
Güzellik, çoğu zaman kusurları gizleyen bir örtüdür.

George Jean Nuthar
Hiç kimse yumrukları sıkılıyken net düşünemez.

Aristoteles
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

Leonardo da Vinci
Insan ne kadar büyük ruhlu olursa, aşkı o kadar derin bir şekilde duyar.

Moliere
En çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır.

Ö M A
Hayatta en anlamlı kelime "BİZ", en anlamsız kelime ise "BEN" dir...

Emile Chartien
Hiçbir şey bir fikirden daha tehlikeli değildir. Eğer o fikir sahip olduğunuz tek fikirse.


Gömleğin ilk düğmesini yanlış iliklersen hepsini açmak zorunda kalırsın. 
Belki Cebimizde Yoktu Harçlık , Belki Hep Parasız Dolaştık ;
- Ama Ne Olursa Olsun Kardeşlerimizi Satmadık 



Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı karanlığın var, alt tarafı simsiyahsın. Alt tarafı üç-beş yıldız ve yalancı bir ay şavkı Ve hepsi hepsi sabaha kadarsın.. Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı yalnızlığım var, alt tarafı yaşandıkça günahsın. Ve hepsi hepsi, O'nun beni düşünmediği kadarsın..




Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşi

Düşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz 


Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık ,

Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular 


Bu sene de değişen bir şey yok,,

Yazlar sıcak ve kurak, 
bazı insanlar yine yavşak yine yavşak.


Hayallerimiz hep görücü usulü oldu ,

- Geldiler...Gördüler...Aldılar ve Gittiler



Bu işler böyledir azizim ;

- Menfaati bitenin muhabbeti de biter


7 Kocalı Hürmüz gibi dolaşıp , 

Aile Kızı gibi davranmaya çalışan Kızlar ..!
- Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yerde kalmamış hani


Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .

Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur 


İşi bitenin gidişine mi söveyim ;

- Yoksa işi düşenin gelişine mi ?



Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,

- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun




Çakallarla Uğraşacak Vaktimiz Olsaydı, 

- Veteriner Olup İti Köpeği Tedavi Ederdik



İntikam Almayı Sevmem .

Ama Ödeşmek Adettendir 



Hayat Bize Hiç Yeşil Işık Yakmadı ,

Sıkıntı Yok Bizde Zaten Hiç Kırmızıda Durmadık .



Bazı İnsanlar , Ayakkabı Mağazası Gibi ;

Her Numara Var


Ha birisi vardır moralin bozukken bile onla gülersin ya ha işte tam ondan istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder