18 Ekim 2014 Cumartesi

yılmaz odabaşı sözleri

                                YILMAZ ODABAŞI SÖZLERİ



yılmaz odabaşı sözleri


Şimdi göç yollarında mısın?Yurdunu mu yitirdin?Örselenmenin yurdu yok.Aşkın yurdu yok, özlemenin yok..

Her şeye rağmen "Kalmak"tı sorun.! Kişilikte..Aşkta..Düşte..İnançta ve Sevgide kalmak.! 

"Ve rüyalarına intihar süsü verilmiş çocuklar, artık düşlerini gıcırdatmıyorlar... Oysa bir düş bulsa yaslanacak çocuklar…

Bazen önünüze konulan bir mantık duvarı birden coşkunuzun üzerine devrilir; oysa bu dünyada her şey düşten ve umuttan yapılmıştır..


yılmaz odabaşı sözleri

Taşın bile kırılabilir olduğu bir dünyada yürek taşıyan insanın kırılganlığı hep anlaşılır bir şey olmalıdır.

Yalnızlığımda seni büyüttükçe kalabalıklaşacağım; Sen kendi kalabalığında hep yalnız olacaksın.

"Bak, palandöken dağlarında karlar erimiş/ Teknelerle kol kola bir bahar sulara inmiş/ Dağlar için, sular için bana bir gül ver...

"Oysa ben bu geceyi bilmiyorum, yolları bilmiyorum, unutmayı hiç./ Şimdi sokaklar bile esniyor uyumayı bilmiyorum..." 
yılmaz odabaşı sözleri


Bilinir, dışarıda zemheri vardır
Ama barış için, aşk için
Yine de her mevsim bahardır.

İnsan ki bozuk paralarda bozgundur, yenilmiştir; şimdi bilekleri kesik bir intihardır yaşam...

Bıkma bu puştlar panayırında berrak nehirler aramaktan!

Küçük bir anımsatma: Şiirlerimi okuyanlar, benimle aynı dünya görüşünü paylaşmak, tercihlerimi izlemek ya da onaylamak durumunda değildirler.

Ey şehir, sende kaldı hemşehrilerim; sende tedirgin sevinçlerim, hazin yenilgilerim...Uyur mu koynunda hala eski sevgililerim?

İnsanlar küçüldükçe ölüm büyüyor ve herkes seçmedigi yasalarla ölüyor..

'Kimse bilmez be canım. Bir yara bir ömrü nasıl kanatır

Bir yaprak gibi dalına sarılayım/ Uğruna yanılayım, uğruna yorulayım/ Ahını ahıma kad sevdan olayım/ Sesime bir ilmek at sesine tutunayım.
yılmaz odabaşı sözleri


Yoktun, kendimden geçtim; kızdım, dağıttım, sana küfürler ettim.Bir bilsen sana ne güzel küfürler ettim.Yoksa kederden geberecektim.

Hemşerim,adaşım,babam,idolüm Yılmaz Güney,şu dünyadan gelip geçen anlamlı varlığına, bize kattıklarına minnettarz. 

Boşuna çırpınma gökyüzü yurdum kadar ağlayamazsın..

Çok sevmesem, çok özlemezdin.Çok görmesen, bilmezdin.Çok bilmesen, çok acıtmazdı hayat... 

Sustuğun yerlere sesimi, haykırdığın yerlere yüzümü taşımaktan yorgunum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder