26 Ekim 2014 Pazar

komik cep mesajları


                   KOMİK CEP MESAJLARI 




komik cep mesajları



Otobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı.

BIZIM BIR TANIDIK VARDI,PARAYA PARA DEMEZDI, CUNKU "R" LERI SOYLEYEMEZDI...
Bir gün intihar edecek olursam, yıllardır misafir odasındaki vitrinde duran nikah şekerlerini yutarım..


BIR KAZAN VARMIS. BU KAZAN COK IYI DANS EDIYORMUS. ACAIP ORYANTAL YAPIYORMUS. MUHTESEM KIVIRIYORMUS. BU KAZANA NE DENIR? IYI OYNAYAN KAZANSIN..

komik cep mesajları

Böcek görünce çığlık atıp ortalığı koparan mal; sen ölünce haşeratın sülalesi üstünde halay çekecek haberin yok..

Merhaba ben Saba Tümer 'ahahahahahahhaahhahahauahuaha
​uhauhaaaaoaoaoaoahahaah'Facebook gelişti diyolar ya yalan, hala mağara adamı gibi duvarlara yazı yazıyoruz..


GERCEKLERI TURKAN SORAY,TARIHI DE GONUL YAZAR...Bir erkek bunalımı: Bunalım -Bunu mu alalım -Buna da mı alalım -Bunu niye alalım -Bunu bari almayalım -Bunu almam -Off bunaldım..

Öğrencimisin? dersler çokmu bastırıyor? artık yetermi diyorsun? ozaman ''BİTSİN BU ÇİLE'' yaz 7800 a gönder... ''ZOR BİTER'' melodisi cebine gelsin

Karısını evde bulamayan adamın isyanı: "Saç düzleştiricisi hala sıcak
, fazla uzağa gitmiş olamaz..



komik cep mesajları


BABA DER KI:"OGLUM MUJDE SANA IS BULDUM." COCUK HEYECANLANIR:"NE ISI BABA?" BABA CEVAPLAR:"ASAGIDAKI BUFEDE YEDIGUN VERECEKSINBu yaz da Doktorlar'ı izleyip bitirirsem kesin cerrah oluyorum.
Kimse tutamaz artık beni..
Birde şu hayran oldukları ünlülerin sevgilsi olduğunu öğrenince üzülenler var. He lan he, olmasaydı seninle çıkacaktı zaten..+ Rujun çok güzelmiş.
- Teşekkür ederim.
+ Tadına bakabilir miyim ?
- Çantamda var al ye.
Kalemin masadan yuvarlanırken düşmesin diye çabalarsın ama düşer. Alırken de kafanı masaya çarparsın ohh mis.

Ttnet kampanya yapmış. ilk 2 ay para almadan internet hizmeti veriyolar
, sonraki 22 ay internet hizmeti vermeden para alıyorlar..

komik cep mesajları

Küresel ısınmayı engellemek için üretilen önlemler * su böreğini az tüketelim *gurbetçimizin arkasından su dökmeyelim *lütfen erkeklere sulanmayalımBiraz önce sivrisineğe Hilal Cebeci'nin köşe yazarı olacağını anlattım. Cevap veremedi tabi nasıl versin ölmüş hayvan.Az önce Hayko Cepkin'in Twitter profiline baktım da, adam gülme şeklini şöyle yapıyor '' .) '' adam bu sefer cidden haklı.
Temele sormuşlar: kariyer hakkında ne düşünüyorsun? Diye
Temel cevap vermiş: gerçekten çok doğru bir söz... Erkek çalışır karı yer.


İnşaallah annen sürünür,baban sürünür sen sürünürsün,kardeşin sürünür,hep beraber sürünürsünüz, çünkü arko cilde iyi gelir.
Rimel sürerken açılan ağzın gizemi hala çözülmedi..Bir kadın "Kaç yaşında gösteriyorum" dediğinde, bomba başında kırmızı veya mavi kabloyu kesmek üzere tercih yapan adam gibi hissediyorum..Bella pencereyi açsa Edward girer. Feriha pencereyi açsa Emir girer. Biz penceremizi açsak anca Sinek girer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder