1 Ekim 2014 Çarşamba

af dileme mesajları,af dileme sözleri kısa



                             AF DİLEME MESAJLARI



af dileme mesajları,af dileme sözleri kısa

Kimse için ağlamadı bu gözler senin için bir ilk oldu gözyaşlarım, kimseye söylenmedi bu sözler senin için içimden geldi söylüyorum affet beni senden özür diliyorum aşkım…

Seni Okadar çok Seviyorumki Affedeceğini umuyorum çünki sende biliyorsun seni nekadar sevdiğimi Affetmek istiyorsun sende hadi af diliyorum senden bağışla beni yeniden hayatına.

Özür dilerim umutlarımı aldığın için özür dilerim hayallerimi yıktığın için özür dilerim seni bukadar sevdiğim için.. 

Özürüm kabahatimden büyük olsada sen beni affedecek kadar büyüksün ve aşkımızı küçültmeyecek kadar düşüncelisin kavga olmasın hayatımızda af diliyorum özür diliyorum seviyorum seni herşeyimle.

Kırılan Kalbini Almak istiyorum Ellerime yeniden Başlamak istiyorum o öLümsüz Sevgimize Ne Olur Bir kelime Söyle Affettim Seni De Başlayalım Yıkılmayacak Aşkımıza.

Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Buluşmak ve konuşmak isteğimi söylesem bana bu şansı tanır mısıNN

O gülüşünün bir sırrı olmalı, her defasında seni affettirmeyi başarıyor.

Hayalleri Yıkılmış Bir insanım Bu Hayatta Seni Sevmekle Buldum kendimi Hayatta Şimdi Beni Bırakıp Gitme! Ne Olur Affet Bu Sana Aşık Olan garibanı 

Acılarım birbir hesap soruyor bana sensizliğimin yarısında, sensizlik bitiriyor içimdeki yaşama sevincimi, şimdi ellerim ellerinde değil, yaşamak haram bana sevgilim. Aramızdaki dargınlık bitsin kaldıramaz oldum sensizliği ne olur affet beni..

Seni sevdim duygularıma dokunduğun için, seni benimsedim, içimde bir dünya olduğun için.. Seni senden daha çok sevdim çünkü benim hayatım sensin biriciğim. Ne olur affet bitsin bu dargınlık sevgilim

Sensiz kolum kanadım kırık, Sensiz yüreğim buruk kalbim donuk, yaşamak anlamsız geliyor sensizlik beni benden ediyor, ne olur barışalım affet beni kötü anıları arkamızda bırakalım

İki kişilik duânın adıysa saadet, Ya Rabbi beni onunla beraber affet.


Yaptığım bir hatadır, aklım bunu bana anlatır, özrün arkasına saklanmak istemem ama senden tek dileğim; bir ‘AF’TIR.

Neden mi affetmek bu kadar zor? Çünkü tırnağım değil, kalbim kırıldı! 

Terk etmekle vazgeçmek aynı şey değildir. Gitmiş olsan da vazgeçmediğini biliyorum, ya da öyle olmasını istiyorum. Dönsen, o kadar hazırım ki affetmeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder