30 Ekim 2014 Perşembe

değerli sözler / mesajlar

değerli sözler / mesajlar

                                              DEĞERLİ SÖZLER / MESAJLAR



Birisini unutmak zorundaysanız, bunu sindire sindire yapın. Çünkü aklın zamansız öldürdükleri, yürekte amansız dirilir...

Ben sevda denizine dalmış bir maşuğum..
Aşk ise senin görebildiğin deniz.. 
Ey balık.! sen ve ben, yani ikimiz; birdir kaderimiz.. 
Ben aşka doyamadım,seninse doyamadığın deniz.

değerli sözler / mesajlar


"Ayağın taşa takıldığında "Allah kahretsin" bile dememelisin, Dua etmelisin ki taşa takılan bi ayağın var.."

Bazen insan "ben iyiyim" dediğinde, Gözlerinin içine bakıp, "iyi değilsin, biliyorum." diyecek birine çok ihtiyaç duyar.

değerli sözler / mesajlar


Sokak Serserisiyiz diye hor görmeyin Bizi... O sosyetik Züppelerede Biz öğrettik Sevmesini .

Eğer yürüdüğümüz yolda hiçbir engel yoksa, o yol bizi hiçbir yere götürmez.

Pişman değilim, kırgınım biraz ama üzülmüyorum. Çünkü gittiğinde yeni birşey öğrendim: artık her ‘Seviyorum’ diyene inanmıyorum

değerli sözler / mesajlar


Temiz yürekli insanlar hiçbir zaman rahat hayat yaşayamazlar. Çünkü kendilerini başkalarının hayatı için feda ederler.

Yılanın Sokması Seni, Sadece Candan Eder; Ama,Kötü Bir Dost Hem Candan, Hem de İmandan Eder 

Bir kadın sizinle delice tartışabiliyorsa sevinin. Çünkü susmuş bir kadın için, bitmişsiniz demektir

değerli sözler / mesajlar

Hani "ne yaparlarsa yapsınlar hep çok sevdiğin insanlar" var ya, Onların seni en çok üzenler olması, ne garip.

Kırılmış bir bardaktan etrafa saçılmış cam parçasıysam eğer; üstüme basmaya çalışanların ayağını kanatmak zorundayım.

Bir yanım sende emanet hala.. Yan’sızım, Zaman’sızım, Derman’sızım..
Giden kim, kalan biz miyiz ? Kalan’sızım, yalansızım..
İçimden çıkmadın hiç desem.. İçimde kalan tek sızım..
Hala anlamadın mı ? Sol yanım sende emanetken
Aslımda bile asılsızım
değerli sözler / mesajlar


Alt yapısı olmayan bi şehir gibiyim. 
Ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor Ve ne zaman seni düşünsem, 
kalbimin trafiği aksıyor.

Ne iş yαpαrsın sen dedi: "Hαmαlım ben dedim". Nαsıl yαni dedi. "Elimden tutmαsını bilenin yüreğini tαşırım dedim."

değerli sözler / mesajlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder