31 Ağustos 2014 Pazar

sinan yağmur sözleri,sinan yağmur aşkın gözyaşları

                        

                         SİNAN YAĞMUR SÖZLERİ





sinan yağmur sözleri,sinan yağmur aşkın gözyaşları




Yaşamaktır sana seni yazmak ; ölmektir olmadığın her yerde kendimi aramak. Bir nemin demire değdiği gibi dokunuyorum geceye , pas tutuyor her yanım. Geceler sığınağım. Gece seni ve beni sığdırdığım tek yuvam.     Aşkın Gözyaşları 3 - Kimya Hatun - Sinan Yağmur

Yalnızlık kimsesizlikmiş,kimsesizlik kanatlarının altına sığınacak kimsenin olmamasıymış..

Kitaplar kalbe inmedikçe kumdaki yazılardır.    Sinan Yağmur -Aşkın Gözyaşları


Gözyaşlarımı damla damla Nil'e akıtıyorum. Titrek parmaklarımla yırttığım gömleğe dokunuyorum. Nasıl mıyım? Sorma Yusuf sorma ! Heyhat ! Hayat üzerime kefenini örtmüş de ben buna "Yusuf Sevdası"adını vermişim.   Aşkın Meali - Yusuf ve Züleyha - Sinan Yağmur

Gönül eşim, Kıblegâhım, ruhum sensiz yarım gel Tam'a ulaşalım. Rotamı senin ile çizdim, yolun yolum senin yolunun yolcusuyum. Pusulamsın, ibresi 'Hak' diyen, ibresi her daim 'Aşk'ı gösteren...Sinan Yağmur


Ölüm diyorum, ölüm olsa gerek özlemek, hasret kırbaçladıkça açılan yaralarıma gözlerini sürememek evet ölüm bu olsa gerek...Ve sen de vurgun yemek kurşunla vurulmaktan daha güzelmiş be sevgili! SİNAN YAĞMUR


Gözlerinde demledim nice dumanı tüten hasreti, sustuğumda söyledim nice aşk nağmelerini, beklerken yitirdim nice el değmemiş hayalleri, gücüm tükendi yaban ellerde düşündükçe seni, vuslatı haram kılmış kara yazımız, ah be sevgili ne zor şeymiş sevmek seni...SİNAN YAĞMUR..

Olsun be! Hangi kapı da hep kış durmuş ki? Elbet baharı da göreceğiz. Dertlerimiz yorsada bizi, sabrın boynuna sarılıp, derdi veren dermanıda verir diyip, bekleyeceğiz. Belki bir gün burda muhabbetin en koyu demin de şen kahkahalar atıp, mutlu mesut çay içeceğiz..SİNAN YAĞMUR

Nefes aldığımız her an ve her doğan yeni gün umuda giden bir yoldur. Sevginin büyüklüğüne sığınıp umutla bir mucize bekleyelim...SİNAN YAĞMUR

Hayat dediğin pamuk ipliğine bağlı, yarını kayıp bir serüven, bilinmezliklerle dolu. Ölüm meçhul bir diyarın yolumuzu gözlediği, hayata dair bilinen tek gerçek, tek dönüş yolu, adı soğuk toprağı sıcak korkarak beklediğimiz mevsim...SİNAN YAĞMUR

Sesin ırmak gibi aklımda çağlıyor, oldukça susamış kulaklarım sesin her an beni çağırıyor gibi... Yüzünü saklamış gözlerim, ansızın baksam bir yana yüzün gözlerim de kilitli, her seferinde hayalin aldatıyor beni, boşta bulunup ismini haykırıyorum...SİNAN YAĞMUR

Bazı sevdalar vardır illa ki masal olur. Bir varmış bir yokmuş derlerya hani, yoktur çünkü. Hüküm giymiş sevdaların kaderine yazılmıştır, anılar da gölgelenen, dile gelmeyen masalların bir gün unutulduğu...SİNAN YAĞMUR

Sabır; kara bir dikeni yutmak, 
Diken içini parçalayıp geçerken de hiç ses çıkarmamaktadır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder