22 Eylül 2013 Pazar

Seni Seviyorum Sözleri

Seni Seviyorum Sözleri, En Güzel Seni Seviyorum Sözleri, Anlamlı Seni Seviyorum Sözleri, Çok Güzel Seni Seviyorum Sözleri, Seni Seviyorum Mesajları, Harika Seni Seviyorum Sözleri, Etkileyici Seni Seviyorum Sözleri, Full Seni Seviyorum Sözleri, Seni Seviyorum Sms'leri, Kısa Seni Seviyorum Sözleri, Kısa Anlamlı Seni Seviyorum Sözleri,En Anlamlı Seni Seviyorum Mesajları. Sevgiliyle İlgili Kısa Sözler, Özlü Seni Seviyorum Sözleri, Etkili Seni Seviyorum Sözleri




Ö dülümsün sen benim bu samimi aşkta
M utluluk kaynağımsın hayatımın her anında
R üyalarımda bile bir başka güzelsin bana
Ü rkek bakışlarınla beni götürüyorsun uzaklara
M atem kalmadı sayende derbeder hayatımda
S evgi ne demekmiş, davranışlarınla anlattın etrafına
Ü mit ile yaşamak ne kadar güzelse karasevda da
N e kadar yaşanırsa aşk ömür boyunca..!


İkimizin hayali de aynıysa ortak bir yerde buluşmanın zamanı gelmiş demektir. Mesela sen ve ben aynı hayatta?NE DERSİN????

Bir gelinciğin uykudan uyanışı gibi,,buz tutmuş bir kalbi eritir gibi.. Bir akşam üstü yeniden doğar gibi SEVİYORUM SENİ....

Kızıyordu,kıskanıyordu,,küsüyordu,çok soru soruyordu  AMA beni SEVİYORDU diyeceksin..!


Ey Sevdiğim: son nefesim'de başıma gelsen azrail'den birtek şey için zaman isterim KULAĞİNA SENI SEVIYORUM DIYEBILMEK için olur (RIZA GÜÇ)

Dünyada tek varımsın,
Sevdim aldım soluma.
Amel gibi.
Ahiret gibi.
Kader gibi.
Allah bizim şahdamarımız’da,
Biz onun yanında
Nefes gibi..


senin nasıl uyuduğunu izlemek
için, tüm uykularımdan
vazgeçebilirim.



Bana diyorlar ki:"Eskiden böyle değildin,artık çok içine kapanıksın!"Cevap veriyorum; İçindekiyle yetinen gönlüm sizi ne yapsın



Sevmek Değil benimki Ölürcesine inanmak sana, Aşık Olmak değil benimki hastalık Sana Olan iLgim Sensiz Olamam ben Yarım Kalırım Sensin Tek ilacım Seviyorum Seni.


Sen benim Meleğimsin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen BenimSin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına..


Sensiz öLmem Bu hayatta Korkma Senin için yaşarken Nasıl öLürüm Seni bensiz Bırakırım? Senin için Yaşamaya Başlamışım Ben Sensiz Olmama iStesende istemesende Seviyorum SENi Delice!…


Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..


Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!


aşkın bir zehir olsun içimde Sarsın beni Alsın kendine, Senden Başkası Değmesin Eli Elime, Senin için öLürüm Düşünmem bile!!! Seviyorum Seni Gülpembe..


Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın… seviyorum seni aşkım..


Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..


1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.


Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…


Yeşil ağaçların sevgi kokan dalı gibisin, el değmemiş suların en saf örneğisin, sen benim dilberim sen benim biricik bebeğimsin seviyorum seni bebeğim..


Saatler geçsede Acımasız, Seni unutturmuyor bana hiç bir dakika, odamda yalnılığımı paylaşıyorum kalbimle, kalbim anlatıyor seni ben dinliyorum sevgiyi, Odamda Sessizliğin Müziği Kalbimde Sen Gözyaşlarımda resmin, Seviyorum Seni..


Bir Rüzgar Gibis hayat Bazen Durgun Bazen Olabildiğince Hızlı hayat benim için Sensin Rüzgarı ise Sevgin, Bazen Hızlı Bazen Durgun Herşeye rağmen Sevgi Dolusun Seviyorum Seni Bebeğim Benim Olurmusun?
uçan kuşlara anlatsam seni anlamaz hiç biri bendeki sevgiyi kaldırmaz dünya dili, Seni Çok Seviyorum bebeğim unutma Bu Sözlerimi..


Yaşamakmı benimkisi Söyle Sevgili? Seni gördüğümden beri Çekiyorum Aşk Derdini, Sana Söylemek istiyorum Sevgimi cesaret edemiyorum utanıyorum Belki Ama 2 kelime Kurdum içimde Seni Seviyorum…
Yalansız Dolansız Bir aşk benimkisi, Kimse Bilmez içimdeki Seni, Derdimin Dermanısın Sevgin içimde Ebebdi Kimse Durduramaz içimdeki Sevgini Seni Seviyorum..


Sen Yıldızlar gibi parlak Ol geleceğimde Sen Ay Gibi Yıldızlara Eşlik Et her gününde, Sen benim Ayım Yıldızım oL Sen Sadece benim Dünyama Güneş Gibi Doğ Aşkım Seviyorum Seni.


Yaşamayı özlemişim gülüm Sen bana Bir güldün ya ben o An yeniden Doğdum Sanki Gülüm Sen Benim Solmayan Gülümsün Seni Seviyorum GülümMmMM…


Arkaya Bakıp Giden Zamana Gülüyorum hep Anıları Seninle Yaşamak istiyorum Sadece Sen Ol yanımda Hayat ozaman Çekilir Ozaman ben Olurum hayatta Seviyorum Seni.


Belki Bugün Belki yarın ümidiyle Bekledim Seni Ve Sen geldin Şimdi Kalbim Atıyor Seninle Şimdi Yüzüm Gülüyor Seninle bebeğim..


Seni ne Kadar Çok Sevdiğimi Anlatsamda Kelimeler yetersiz Kalır Her güzelliğin Sonunda, Seni ANlatamaz Hiç Bir güzellik Seni Anlatamaz Kalbime ve Ben seni yaşıyorum hayalinle Seviyorum Seni Biriciğim..


Seni Severlen Ağlamayı Sevdim Senin Yanında Gülmeyi Sevdim Seninleyken Ben Seni özledim Seni Seviyorum Derken Titreyen Yüreğimi o haLimi Sevdim bebeğim Seni Çok Seviyorum.


O Kadar uzakta Değilsin Bana Sadece Ellerimiz Uzak Kaldı Gurbetin ortasında, Sen Ne Olursa OLsun Benimsin benim Gelinimsin bebeğim Seviyorum Seni helalim..


mesafeler Olsada aramızda Bu kalp Atmaz Senden Başkasına Sakın Korkma bebeğim ben Senin için Bu Dünyada varım Beyaz meleğim Seviyorum Seni.


Seni Unutamam Asla Unutmak için Zaman geçsede Silemez Seni hayatımdan Asla! ben Sana Sevdalıyım Sana Yangın Seni Seviyorum Başka Dünyada Yaşamak Anlamsız gelir Sensiz bana…


Hayat Bir Yarış benim için Zorlu ve Acımasız, Seninleyken Unutuyorum Butün hayat telaşını Seninle buluyorum kendimi huzurlu ve rahat Seninle Bir bütün Olduğumu Anlıyorum Kimsenin bozamayacağı bir bütünüz Aşkım Seni Seviyorum..


Sana Sevgim Ebedi bebeğim Seni Çok Seviyorum içimdeki dünyada Senin için Bir Hayat Kurdum ve sensiz olduğumda ben orda yaşıyorum Sensizliğimi Kurduğum Dünya iLe geçiştiriyorum..


Hapşurduğumda; çok yaşa, iyi yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke. Bende; sende gör değilde, emrin olur deseydim sessizce.



Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.



Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin 


Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..


”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder