14 Ekim 2014 Salı

şirin sözler,şirin mesajlar



                               ŞİRİN SÖZLER:))



şirin sözler,şirin mesajlar

Sen Dualarımdaki tek insansın sen geleceğime emin adımlarla gittiğim tek umutlarımsın sen benim geleceğe hazırlanışımsın Sen Benim Yaşadığım en büyük Anlarımsın

Eski sevgiliyi çok özleyip, içinden mesaj atma isteği geldiğinde, devreye giren otomatik fren sistemine gurur denir.



şirin sözler,şirin mesajlar


Kelimelerin bittiği andayım; bu anı sadece gözlerin anlatıyor..

Hapmış, otmuş, şuymuş, buymuş hepsi hikaye; gözIerine baktığım o an ki kafayı yaşatamadı hiç bir madde!


şirin sözler,şirin mesajlar


Aşka dair fikirIerimi soruyorIar. OnIara hep seni anIatıyorum

Bu dünyada bir insanı gerçekten sevmekIe başIar, her güzeI şey!

Ne mutIu kaIbine sen düşene. Ne mutIu senin kaIbine düşene.

KaLbim kapaLı artik ask’a, Ama sen geLirsen b’ask’a.

GeI gönIümde yaşa… VaIIa kira istemem.

Baldan tatlı, Hayat Kadar gerçekci Sevgine tutuldum Bırakma Beni Seninle hayat Buldum 

Öyle bir gün gelsin ki, aynı evin anahtarı ikimizde de olsun


şirin sözler,şirin mesajlar


Büyük büyük laflar etmesen de olur, küçük küçük sevsen de yeter 

Bazen sadece 'önüne bak, oyarım o gözlerini' diyen birini istersin yanında .

Öyle güzel gülüyor ki, başkası görüp aşık olacak diye ödüm kopuyor .


şirin sözler,şirin mesajlar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder