7 Ekim 2014 Salı

aldatan kızlara kapak sözler

            ALDATAN KIZLARA KAPAK SÖZLER



aldatan kızlara kapak sözler


Ben AIdatıIsamda GururumIa Çıktım YoIa, Sen Beni AIdatsanda Gururun AyakIarımın AItında.

Hayatta kimse için agIamaya degmez AgIamaya degenIer zaten agIatmaz Birgün agIaman gerekirse basini dik tut ki GözyasIarin seni agIatan kisi kadar aIçaImasin. 

Kenardan be geçeyim yoI senin oIsun ben zehir içeyim su senin oIsun bir tane sewgiIi buImuşsun hayırIı oIsun bir tanede bende war haberin oIsun

Dersimiz Türkçe.. " Ben Seni Asla Aldatmam " Cümlesindeki Gizli İ*neyi Bulunu

Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun!!!

yALNIZ SEN DEĞİLSİn VEFASIZ ÇIKAN YALNIZ BEN DEĞİLİm AŞKTa ALDANAn.


Sen yorulma ben giderim, Silahı çekip vurmana gerek yok sensiz zaten biterim. Seni severken sana sormadım ki, danışmadım ki. Şimdi senden yardım dileğim, Kafana takma acılar benim içime atar yenerim

Nezaketende olsa hayatımda başka biri var deseydin seni takmazdım bile.

''kim dokunduysa sana ona git'', dicem ama o zaman bütün istanbul'u turlamak zorunda kalırsın...

aşk kucaklarda değil, kalplerde yaşanır. şimdi kaybol buradan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder