15 Ekim 2014 Çarşamba

ağır sözler,ağır anlamlı sözler



                                   AĞIR SÖZLER



ağır sözler,ağır anlamlı sözler




Anladım ki özlemden hiç kimse ölmüyor.

Sen gelme, ben beklerim...


Hayalimi bile yanlış kuruyorum orda bile işler ters.



ağır sözler,ağır anlamlı sözler


Hava soğuyunca, gölge veren ağaçları unutursun.


'Küçücük şeylerden mutlu olabilen insanlara, kocaman mutsuzluklar yaşatıyorsunuz.'


Sevilmeyi beklerken beklemeyi sevmişiz.


Yusuf baştan aşağı iffet olduktan sonra, Züleyha baştan aşağı afet olsa ne yazar.


Gözlerine Her Baktığımda ,

"İyiki Sevmişim" Diye Düşüneceğim Biri Olmalı .


ağır sözler,ağır anlamlı sözler

Ben aşk nedir bilmem eski kafalıyım. 

Bir seni bilirim,birde adın geçince sıkışan kalbimi 

Birini ittiysem ; kimin tuttuğuyla ilgilenmem 


Yaşanmayacak Olan Hayallerde Var, Umutlarda Var..


Aklını bile alırım da;
- Ucuz mala alerjim var ..!
 



ağır sözler,ağır anlamlı sözler

Küçük bir mutluluk istiyorum.
O kadar küçük olsun ki, kimse istemesin benden onu.


Ve biliyorum ki iki yaralı kalp,
- Sağlam bir kalp eder


3 gram beyni 3 adet te beyin hücresi var.
Onuda bana laf sokmaya çalışırken öldürüyor.
- Yapma yavrum tasarruf et biraz..!
 


Şeytan olup kanıma girersen,
- Azrail olup canını alırım



ağır sözler,ağır anlamlı sözler

Bizim kafamız dar değil,
- Sizin mezhebiniz çok geniş


İstediğin yere gidebilirsin;
- Aklıma gelme yeter..!


Ölüler de sever,
- Eşinle gelme mezarıma


Suskunluğum söyleyecek sözüm, 
Sokacak lafım olmadığından değil;

- İnsan yerine koymayıp umursamadığımdandır..!

Sen ölürsen imamın kulağına fısıldayacağım;
- İyi çitile..Yıkamakla geçmez bunun pisliği..!
 



ağır sözler,ağır anlamlı sözler

Deli Dolu Biriyim Ama Deliliğimden Eser Yok .

- Bu Günlerde , Sadece DOLU'yum







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder