15 Eylül 2014 Pazartesi

nurdan karacabey aşk sözleri,nurdan karacabey sözleri facebook/twitter




             NURDAN KARACABEY AŞK SÖZLERİ 



Kendinden kaçmak için ne kadar uzağa gidersen git, bir tekerlekli valiz gibi sürükleyeceksin yüreğini de...

Muradımın muradı olmak istiyorum.

Açtım yüreğimin bütün pencerelerini, ona tutulasım var...

Yarım kalan hikayelerini şiirlerinde tamamlar şairler. Kendileriyse, yine yarımdır...

Kalp atışlarımı anlamlandırıyorsun sevdiğim...

Yazarken kendimi gökyüzünün en derin maviliklerinde özgürce kanat çırpan bir kuş gibi hissediyorum. Kanatlarım nereye isterse, oraya gidiyorum


Ve bir gün şunu söyleyeceksin: O gün aşkı bulmak için evden çıktığımı bilmiyordum...


Bazen de yalnızca bir aşk nağmesidir yüreğinizin duymak istediği.


Beni sana iten bir şey mi var, yoksa sen mi beni kendine çekiyorsun?


Kadına şiddet öyle bir hale geldi ki, bazı kadınlar "kocam bana bir tokat dahi atmamıştır" diyerek, zaten olması gerekenle övünür oldular! Ne acI!

Aşk, bir palmiyenin gölgesinde serinlemek şimdi seninle...


Korktuğum başıma gelecekse, bana aşık olmandan ölesiye korkuyorum.


Deprem çantasına makyaj malzemelerini de koyan canlıya kadın denir.


Aşkın tarifi sadece O'dur…


İnsan bazen, tıpkı filmlerdeki gibi, bir çift göze kilitlenip, zaman ve mekan kavramlarını unutmak istiyor.

Aşk diye bir şey yok diyenler, aşk diye bir şey var da, onu yaşamayı bilenler yok!


İki kişi birbirini sever, mercimeği fırına verir, mercimek pişer, sonra üçüncü kişi gelir, pişmiş aşa su katar!


Bazı şeylerin çok çabuk yaşanıp bitmesini istediğim zaman, filmlerdeki gibi "1 yıl sonra" yazsın, o bölümler geçsin istiyorum bazen.


Soru kitapçığı gibi güzel ülkem ama tek bir farkla, soru kitapçığının sorularının cevapları var, ülkeminse cevapsız soruları…

Bana bak sevgili! Bak ve bakmaya devam et sonsuza dek


"Sen seviyorsun diye yaptım, sen beğenirsin diye aldım, senin için hazırladım" gibi cümleler duymak, insanı hayata bağlar.

Sevdiğiniz insan güzelse, gözünüz zamanla güzelliğine alışır, fakat sevdiğinizin yüreği güzelse, buna yüreğiniz asla alışmaz, yüreğinin güzelliğiyle daima büyülenmeye devam edersiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder