23 Temmuz 2014 Çarşamba

nişanlıya güzel sözler

nişanlıya güzel sözler

nişanlıya güzel mesajlar,nişanlıya söylenecek güzel sözler,nişanlıya yazılacak güzel sözler,nişanlına güzel sözler,


sen taşmısın demirmisin sevda nedir bilmezmisin allahiçin bu garibe birazcık sevginden vermezmisin. 



Gozlerin gozlerimde, ellerin ellerimde, askın icimde ve ruhun bedenimde oldugu surece seni cok sevmeye devam edecegim…


özlemek hasret ise ve ardı ölüm ise ben ömrümü sevdanın yoluna vermişim yağmur yüreklim. 


Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır.


Seni Nasıl Sevdim Bilsen İnan Askımdan Erirdin Eger Bilseydin Asla Bırakıp Gitmezdin. 


Ben Seni DEli Gibi Sevdim Sen Beni Deliyim diye Sevmedin!…


Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın…


Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.


Sen gunesin dogdugu, karanlıgın bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin…


seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan. 


Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydı eger inan ki yeryuzune hic gunes dogmazdı.


Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; herşey olurda, şu kalbim bir tek sensiz olmaz... 


Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!


her sebebin bendim madem niye sustun niye yıllarca aynı rol aynı perde sevdimde katlandım bunca derde ama çok yanlıştı adı yanlış aşktı ama suç bende hadi git durma sende... 


Bu gece ruyama gir gizlice, beni sımsıkı sar op kokla iyice, son kez isyanlar savur, kufret guzelce ve sonra cek git kahrolası hayatımdan sinsice!..


Sen Tanrı'ya dilenen dilek,göklere uzanan ellerimsin!Sen gözümden süzülen yaş,tek düşüncem,hasretimsin!Sen yaşadığım bir ömür,en güzel günlerimsin!Sen her gece rüyama giren,biricik sevgilimsin... 


Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.


Seni güneş kadar uzak ısısı kadar yakın hissediyorum.


UZUN VE SENSİZ BİR GECEDEN CIKTIM YORULMUS RUYALARA ASTIM RESMİNİ HER SABAH SOYLEDIM GUN ISIGININ SILEMEDIGI ISMINI (SENİ SEVİYORUM ESRA)


deniz kumsaldaki kumları zaman gecmisteki anilari siler ama hicbirsey kalpteki gercek askı silemez100. dün gece sen yoksun diye yağmur yağsın istedim,dün gece yağmadı diye sabaha kadar yolunu gözledim,aslında ne geceyi ne yağmuru bekledim,BEN SADECE SENİ ÖZLEDİM


Senin Gözlerindi beni benden alan Senin gözlerindi kalbimi çalan Senin hasretindi zamanı durduran Sen olmadan AŞKIM bu hayat YALAN



Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...


nişanlıma seni seviyorum sözleri

Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..

Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!


nişanlıma seni seviyorum sözleri

aşkın bir zehir olsun içimde Sarsın beni Alsın kendine, Senden Başkası Değmesin Eli Elime, Senin için öLürüm Düşünmem bile!!! Seviyorum Seni Gülpembe..


nişanlıma seni seviyorum sözleri

Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın… seviyorum seni aşkım..


nişanlıma seni seviyorum sözleri

Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..

1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…



 Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.





Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin 



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder