25 Temmuz 2014 Cuma

cezbedici sözler

cezbedici sözler


cezbedici aşk sözleri,cezbedici mesajları sözler,cezbedici sözler facebook,cezbedici sözler sözleri


"Minareden düşenin parçası bulunur da,
Gönülden düşenin parçası bulunmaz."


Sebebim ne olursa olsun,günahım sensin biliyorum..


Büsbütün unuttum seni eminim,Maziye karıştı şimdi yeminim, Kalbimde senin için yok bile kinim,Bence sen de şimdi herkes gibisin.


"Özlemek, ölmek'ten sadece iki harf fazla be sevgili


Geride bıraktıklarımızı özlüyor , 
elimizin altındakinden sıkılıyor , 
ulaşamadıklarımıza tutuluyoruz 




"Ne kadar değişirsen değiş...
İlk nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı!"



Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın ozlemi olmalı, ozlemle acan cicekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi.
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.
 Gozleriyle gozlerine goz koyanın, gozlerimle gozlerini oyarım. Gozlerini gozlerden sakın, gozlerin gozlerime lazım. 


 Hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!..


 Seni seviyorum; elini kalbimin uzerinde hissettigim zaman, uzuntulerimi alıp onların yerine simdiye kadar kimsenin basaramadıgı o sıcaklıgı koymayı basardıgın icin. 





Zorunamı gidiyor terk edilen olmama rağmen gittiğim her yere senide götürmem.Sen beni bu kadar taşıyabilirmiydin kendinde? Terk edilmiş olsan bile.. K.T



Mutluluğunda seninle olanları değil, ağladığında sana sarılanları seç. Bak onlar hâlâ benim yanımda. Unuttum kimlerle güldüğümü, birlikte ağladıklarım aklımda.
KIYISIZLAR  K.T




Bazen hak etmediği değerleri sunarız sevdiklerimize. Onlar bile şaşırırlar ne olduklarına. Gözünde çok yükselttiğin, bir gün gerçekten yukardan bakmaya başlar sana. Senin yücelttiğin, seni beğenmez. Uzaktan bakarsın eserine.
K.Tazeoğlu
Kıyısızlar




Keşke hiç başlamasaydı desem, kısa ama mutlu geçen günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu yaşanmışlığın sonucu olan ayrılığa nasıl bir kılıf giydireceğim?
K.T



Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.



Öyle Değil İşte KARDEŞ..!
Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..


Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,

Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş


kalabalıkta artislik çekenin,

tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder