28 Haziran 2014 Cumartesi

kıskançlık sözleri mesajları

kıskançlık sözleri mesajları




kıskançlık mesajları

Sevgi teleskoptan bakar, kıskançlık ise mikroskoptan.Josh Billings



Gurur, kıskançlık ve hırs insanların kalplerini ateşleyen üç ateştir.  Dante Alighieri



Türk erkeğinin dünyanın en kıskanç erkeklerinden biri olmasının sebebi; Sevgililerine değil, kendilerine güvenmediklerindendir. 



Kıskançlıkta kuruntunun gözleri son derece keskindir.



Kıskanılmayan, imrenilecek bir fazileti olmayandır



Kıskançlık, bir güvenin kumaşı yemesi gibi, insanı yer bitirir - See more at: 



Onun kalbinin güzelliğini başka kimse fark etmesin istiyorum


Kıskançlık, duyguların en korkuncu olduğu kadar, en aldatıcısıdır da




Kimi kıskanıyorum ben? Mahallenin bakkalını mı, kasabını mı? Seni kıskanıyorum seni, canımdan çok sevdiğimi..



Ben sadece istiyorum ki kimse sana benim gözümle bakmasın.



Biraz kıskançlık duyarsanız, yaşarken ölmenin ne demek olduğunu anlarsınız. 




Kıskançlığımız kıskandığımız kişilerin mutluluğundan daha uzun ömürlüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder