29 Haziran 2014 Pazar

facebook durum sözleri

facebook durum sözleri
facebook durum sözleri


Mesele ölmek değil yeğen! Mesele iz bırakabilmektir

Nerede olduğun değil, kiminle olduğun önemlidir demişler


Dön'de bir Bak ARKANA.. GİTMEZ DEDİĞİN KAÇ KİŞİ YANINDA??




Kadınlar erkeklerden çok yaşar.Çünkü onların karıları yoktur. Bernard Shaw




''Şerefsizim! Seni seviyorum'' dedi.
Hangisine inanacağımı şaşırdım.




Tek bir bedduam var sarıldığın her insanda beni haırla.
Bence kadınlar çok akıllı varlıklar.
İsteseler dünyayı bile ele geçirirler ama onlar alışveriş yapmak istiyor. 






Cennete gitmek isteyenlerin cehenneme çevirdigi bir dúnyada yasìyoruz.



burnum akıyor dedıgımde kolunu uzatan bi sevgili istiyorum



Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz işte ilişkinin en güzel dönemi



Yavaş yürüyor olabilirim,ama hiç geriye doğru yürümedim



Fazla söze gerek yok bugun varsin yarin bi ihtimal.



Herkez çok seviyorsa bu gidenler kim. kardeş



Bir yıldız gibi kayarım hayatından,yapabileceğin tek şey dilek tutmak olur



Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler.. 

Birisini de çok sevince bırakıp gidiyormuş meğer. 


"Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili; O zaman bul tanıştır öyle git."



 "Dikkat et ama'larla beni kaybettin, keşke'lerle kendini mahvedeceksin!"


 Ne zaman seni adam yerine koysam, yerini yadırgıyorsun.


 Ben görmezden geldikçe kendinizi kusursuz sanmaya devam ediyorsunuz, aynen devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder