16 Mart 2014 Pazar

gurbet mesajları




Eğer canın sıkılıyorsa gece her zamankinden karanlık gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahı düşün inan sabahı bekleyen tek sen olmayacaksın.


BU AKSAM YINE SENSIZLIK DUSTU ICIME,BU AKSAM GOZLERIN DOGDU YUREGIME,CEKILMEZ OLDU HASRETIN BEDENIME,AGLADIM ANILARA SESSIZCE BU AKSAM OLMEK ISTEDIM YINE HABERSIZCE...

Hasretim rengine siyah mı desem ağarmak bilmiyor sonsuz geceler ya gülerdim ya ölürdüm görsem ömrümden uzansa sensiz geceler.


AKSAMIN MATEM RENGINE BURUNDUGU SAATTE GOKYUZUNDEKI KANDILLER TEK,TEK YANMAYA BASLADIGINDA ICIMDE SESSIZ BIR CIGLIK...OZLEMEYI OZLEDIM.OZLEMEYE DEGER NE KALDIYSA...

SENINLE DOLU RUYALARDAN UYANDIM. GECENIN ILK TATLI UYKUSUNDAN. RUZGARLARIN ALCAKTAN ESTIGI, YILDIZLARIN PARLADIGI SAATLERDE...

HAVANIN SERINLIGI TENINI URPERTMESIN,BEDENIM YANINDA OLMASA BILE,RUHUM HEP SENIN YANINDA... 


AH BİR GELSE DİYORUM,BİNLERCE AH GELİYOR ;BİR SEN GELMİYORUN..BİLDİĞİN KADAR DEĞİL BİLMEDİĞİN KADAR ÖZLEDİM SENİ...


ELIMDEN CEKIP ALDILAR SENI CEKILMEZ ACILARA SALDILAR BENI, DUSUNDUKCE SENI ICIM AGLADI DONERSIN DIYE GOZLERIM YOLLARA DALDI,HAMD OLSUN AZRAIL DOSTUM CANIMI ALDI.

Ansızın bir duygu körüklenirse yüreğinde, aklına takılırsa uzaklar ve bir de kulakların çınlarsa amansız, bil ki! bir yerlerde özlenmişsindir.

Gurbette Dusunurum AniIarimizi, her Ani daha dun gibi gozIerimde canIanir, senin guIusunu hayaI ederim bos odamda seni dusunerek zamani geciririm.. 


Séni Senin YanInda ozIerken, Sensiz KaImak Beni Derinden EtkiIerkén, Birde ustune Gurbet NoßetIerim GeIirkén Bu Hasrete Yurek Dayanmaz GuIum!

Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı, ağlar gibi gülmeni, dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü ÖZLEDiM



SEN HASRETIMSIN,KADERIMSIN,YASAYAMADIGIM GUNLERIM SEVGISINE DOYAMADIGIM AKSAM GOZLU YARIMSIN. SENI COK SEVIYORUM ASKERIM!!!

BENDEN COK UZAKTA OLSANDA SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA SANA SESIMI DUYURAMASAMDA KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM. 


Hasretin öldürdü beni ! Şimdi geceler çaresiz, geceler sensiz, Bir öpüşten daha sıcak şimdi yağmur damlası, Gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemişmiydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Giderim ben umutsuzca yelkensiz gemi misali hasretin vurur beni vefasız bir hançer gibi sanmaki korkarım ben ölümden.. acı ayrılıktan korkarım sensizlik ne demektir bilemezsinki ayrılıktan acı ölümden


DENIZ SESIMI DUYARMI DAGLAR DINLERMI ANLATSAM SENI? HUZUNLUYUM DESEM CARE OLURMU GOKYUZU SALARMI BULUTLARI PESINE, ILGILENIRMI RUZGAR YARDIM EDERMI SENI BULMAMA.

Gunu SeninIe Yasamayı öğrenmistim SevgiIim, Hasret Kaldı Simdi Sana Ellerim, Bu Gurbet eldede NeyIerim, SensizIik Kaderim mi bebeğim


Bir Karanlık geliyor yokluğunun ardından. Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum. Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından. Yetişir bunca keder bunca elem diyorum. Bu ne bitmez ayrılık, bu ne bitmez özlem diyorum

YORGUNUM OZLEMEKTEN HAYALINI AGLARIM GOZLERIMDE YASLAR SELI BIR SENI UNUTMADIM YILLARDIR BIRDE BEN AGLARKEN GITTIGINI DAYANAMAM INAN DAYANAMAM BUNA UNUTAMAM BIR AN DOKUNAMAM SANA HARCANIRIM UGRUNA ALDIRMADAN ZAMANA DIYEMEM DILIM VARMAZ DIYEMEM ELVEDA... 

HERSEY SAGIR ICIMDE NE SIIR NE MUSUKI. DUNYADAN BEZGINLIGIM DUNYALAR KADAR ESKI OYLESINE COZULMUS, OYLE DAGILMISIM KI BU NE BITMEZ AYRILIK BU NE OZLEM DIYORUM.

Sabrediyorum sensizIige sensiz gecen gunIerime, hayaIinIe dans ediyorum sensizIigi boyIe bitiriyorum guIum


Giderim ben umutsuzca yelkensiz gemi misali hasretin vurur beni vefasız bir hançer gibi sanmaki korkarım ben ölümden. acı ayrılıktan korkarım sensizlik ne demektir bilemezsinki ayrılıktan acı ölümden

Akşamın matem rengine büründüğü saatte gökyüzündeki kandiller tek, tek yanmaya başladığında içimde sessiz bir çığlık. Özlemeyi özledim. Özlemeye değer ne kaldıysa


Hasretin sehrinde dusunuyorum seni, yaktim bir sigara hayaI ediyorum gozIerini, bir gun bitecek kawusacak eIIerim eIIerine, ozaman inadina guIecegiz hasretIe biten gunIere!

gurbet mesajları,gurbet özlem mesajları,özlem mesajları,gurbet
aşk mesajları,gurbet güzel sözler,

kısa gurbet sözleri,gurbet kısa sözler,
gurbet mesajları
gurbet sözleri
ayrılık sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder