16 Eylül 2013 Pazartesi

Sevgiliye Sözler

Sevgiliye Sözler, En Güzel Sevgiliye Sözler, Anlamlı Sevgiliye Sözler, Çok Güzel Sevgiliye Sözler, Anlamlı Sevgiliye Mesajlar, Hoş Sevgiliye Sözler, Etkileyici Sevgiliye Sözler, Full Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Sms'ler, Kısa Sevgiliye Sözler, Kısa Anlamlı Sevgiliye Sözler,En Anlamlı Sevgiliye Mesajlar. Sevgiliye Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Sevgiliye Özel Sözler, Etkili Sevgiliye Sözler




 




*Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...

Her gece uyumadan önce En son konuştuğum kişi olmanı seviyorum:)
Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne istiyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın !

 Aklında bulunsun sevgilim sen beni kandırmadan ben inanmayı seçtim...

* Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.


Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin yarin ellere



*Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin 



*Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”*Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



*Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..


*Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!


*Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...



*Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.



 *Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı…


*Dost unutulmadığının unutmadığı için bilir. Dostların hasini bulduğu için kıymet bilir. Dosta yürekteki en güzel yer verilir. Verilen yeri birtek ALLAH bilir


*Tik tik! Kimse varmı? Ben dili baldan tatlı, yüzü güneşe benzeyen, bakıldığı zaman sevgiyi andıran, gülüşüyle cana can katan birisine bakmıştım oralardamı acaba?


 *Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!…


*Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyormu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK…


*Sev seni seveni dağda çoban olsa, sevme seni sevmeyeni bağdatta sultan olsa


 *Sen sevki sevende sevsin seni


 *Rüzgar essede sen dallarını eğme. Hasret vursada sen sakın yıkılma. Ayrılık nedir? Acı nedir? Sen sakın bilme. Bu yürekten kim giderse gitsin sen sakın GİTME…


 *Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Arkadaşlık bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez…


 *Bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun, silmezsen beni istiyorsun, cevap verirsen beni seviyorsun, vermezsen bensiz yapamıyorsun. HADİ BAKALIM NE YAPACAKSIN…


 *Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA…


*Seni yıldızlar kadar çok seviyorum. Onlar kadar parlak ve onlar kadar yakınsın bana.Tek fark var onlar bin tane sen BİR tane…


*Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp iyilik gördüğünde artmayandır...


*Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende, ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzelide sende


*Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor.


*Dostluk dediğin matematiksel olmalı. Sevinci çarpmalı üzütüyü bölmeli, geçmişi çıkarmalı, geleceği toplamalı. Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı…


 *Deniz kenarındaki çakıl taşlarını birer birer topla. Sonra yine birer birer atarsın. Bazılarını atmaya kıyamazsın işte sen o kıyamadıklarımdasın.


 *Sen hayata ne verirsen hayat sana senin verdiğini geri verir. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama hayat bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. CANIM DOSTUM.


*Hayatın sebebi sevgi ise, sevgi paylaşmak ise, paylaşmak dostluk ise, dostluk hatırlamak ise unutulmadın. SENİ SEVİYORUM…


 *Yürekler karşılıklı bekleyiş içindeyse sevgin duyulur elbette. Özlemek ne renk sence ?. Sen rengi düşünürken ben seni özlediğimi söyledim bile…


*Neyi ıslatmaya çalışıyorsun. Toprak ıslak, yaprak ıslak, ben ıslak. Eğer ıslatmak istediğin gözlerimse onlar zaten ıslak


 *Seni severim, seni seveni de severim ama seni benden çok seveni AsLa


*Sevmek suç ise cezamı idam isterim.


*Kalbim seni unutacak kadar adi ise, ellerimde onu parçalayacak kadar asildir.



 *Sana gülüm diyorum gülü sevdiğim için. Güle benzetmiyorum çabuk solduğu için.


*Kül olmuş ateş yanar mı, buz tutmuş su akarmı, bu gözler seni sevmiş başkasına bakarmı ? …


 *Boş hayaller kurdum inandım sana, mutluluk yerine dert verdin bana


*Sana her şeyimi veririm diyemem çünkü her şeyim sensin


*Güneşin bile buz tuttuğu bir yerde yanan bir şey görürsen bil ki o senin için yanan kalbimdir


*Bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan Yollar vardır aşılması güç olan Kalpler vardır acılarla parçalanan Ve insanlar vardır ki hiç unutulmayan Sanma seni sevipte bırakanlardan Benim sevgim mezara kadar olandan…


 *Anlatılmaz bir duygu İngilizce LOVE YOU, Fransızca JOTEM, Arapça HABİBİ, ama ben sana Türkçe söylemek istiyorum SENİ SEVİYORUM… Dünyada 2 renk gül olsun. Biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun ben seni unutursam beyaz kefenim olsun.


*Ezelden ecele Ecelden kabire Kabirden hazire Hazirden cennete Gireceğiz biz


*Hayat 3 şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim sensin diye, kalbimi sevdim seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim belki seversin diye…


*Bir gece titreyerek uyanırsan Bil ki resmini öptüğüm andır… Bir gün yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden Bil ki bir tanem yokluğundan öldüğüm andır…


 *Bugünde yarında yüreğin kadar yanındayım, kendini yalnız hissettiğinde elini yüreğine koy BeN hEp OrDaYıM


*Sıkıntı çekecek kadar gücüm, acı çekecek kadar sabrım kalmasa da seni sevecek kadar kalbim her zaman vardır.


*Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır.


*Hasretinle dağları deleceğim Bu aşkla kendime geleceğim Bir ömrüm daha olsa inan Yine bir tek seni seveceğim

*Adını kalbime aşkla süsledim, yıllar yılı bir tek seni düşledim, bilmem ki nasıl bir günah işledim, selamın geliyor sen gelmiyorsun


 *Yaşadığım her an Seni özlemeye itiyor beni Ağır geliyor yokluğun Beklediğimsin, özlediğimsin, özlemimsin


*Sen kalbime giren bir sevda kurşunusun, seni ya orada bırakacaklar ya da çıkarırken canımı alacaklar


*Sevgilerin en güzeli seni sevmek Özlemlerin en güzeli seni özlemek Ve hayatın tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek


 *Bir umut vardır hiç tükenmeyecek Bir hasret vardır çekilmeyecek, Bir de ölüm vardır bir gün elbet gelecek Ama sana olan sevgim ne ölecek ne de BiTeCeK


*Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna DaYaNıLmAyAn…


 *Sen seni özleyenlerin özleminden habersiz özlenmektesin. Sen varya sen özlenenlerin içinde en çok özlenensin. 


*Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun ?. Benim artık bir gökyüzüm var…


 *Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir… Çünkü sen benim için daima TeKsİn


 *Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı. Ben seni bugünde sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek. Ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar HiÇ BiTmEyEcEk…


 *Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı


*Kaldırmayın cesedimi o yar gelsin görsün beni, sızlasın küçük yüreği, sonra orda gömün beni



*Sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam!


*Sevilenler sevilmeye muhtaç oldukları için değil sevilmeye layık oldukları için sevilirler. *SEVGİ HAK EDENE VERİLİR


*Giden gitmiştir gittiği gün benim için bitmiştir… *Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak derler SEVGİ için… Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama uNuTaMaZsIn


*Ecele sözlü ölüme nikahlıyız, tesadüften doğduk yaşamak zorundayız, değil midir hepimizin sonu bir avuç toprak, korkumuz ölümden değil dostlar tarafından unutulmak


*Zaman; bekleyenler için çok yavaş, korkanlar için çok hızlı, yas tutanlar için çok uzun, sevinenler için çok kısadır. Ama sevenler için SONSUZLUKTUR


*SeVmEk öLmEkTiR bEnCe, BeNdE sEvMiŞTim öLmEdEn ÖnCe


 *Aşk seni seviyorum demek değil, seni seviyorum derken titreyebilmektir


*Ölüm nasılsa birgün gelecek, varsın sevgim uğruna olsun


 *Ya ben fazlayım ben dünyada yada bu dünya sensiz fazla bana…


*Ne senle oluyor nede sensiz…


 *Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman…


*Seni düşünür , seni özlerim , Sevgilerin özlemlerin derinliğinde .Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , Bir sonbahar serinliğinde..


*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle.


*Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.


*İçim o kadar senle doldu ki… İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum


*Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek .Ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.


*Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun…


 * Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!


*Bana kalsa gökyüzündeki tüm yıldızlar yerine bütün insanlara .Senin gözlerinde ışlıdayan bir çift yıldızı gönderirdim


. *Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.


 *Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük 
melekler gönderdim seni öpmeye! Geldiler mi?


 *Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki…


*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!


 *Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…


 *Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?


*Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..


 *Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum. Ama bir şeyi bil ki seni çok seviyorum?


 *Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir g
elirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem? *Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.


 *Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet


*HaYaTTa iKi KiŞi TaNıDıM..BiRiSi RüYaLaR KaDaR uZaK SeN..DiĞeRi SevGiLiLeR KaDaR YaKıN BeN..HaYaTTa iKi KiŞi TaNıDıM..BiRiSi aSLa BeNiM oLMaYaCaK SeN..DiĞeRi SeNDeN BaŞKaSı oLMaYaCaK SeN..


 *İçimdeki duygu beni öldürecek Bekledim bekliyorum ne zaman dönecek Şimdi sen gidiyorsun ya Beni kim sevecek hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim


*Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..


 *Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.


 *Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!


 *Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi 
Yükselttiği Gibi.


*Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın… 


*Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.


*Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.


*Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.


 *Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.


*Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.


*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.


 * Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın!..


 *Seni denizdeki canlılara anlattım. benim canım sevgilim balıkları bile ağlattın


 *Değer verdiğin insan sana değer vermiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın


*Beklemesini bilenin herşey ayağına gelir.


 *Dağlar önümde eğilirken kayalara yalvarmam


 *BiR iNsAn öLüNcE uNuTuLmAz uNuTuLuNcA öLüR


*Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey odur.


 *Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama, biri için dünyalar kadar önemlisin


 *Hepsi gidici sen kalıcı, hepsi anlık sen hayat boyu, hepsi çocukça sen gerçekçe, hepsi öylesine sen 
öLeSiYe…


*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM


 *Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba


 *Bugünü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir….


*Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireceğine gülücüklerinle cezalandır….


 *Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa.. 


*Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle bir defa silecek misin? Şu kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?


 *Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum


 *Seviyorum seviyorum haykırarak söylüyorum kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum birgün bana soracaksın ben mi dünya mı diye ?. Ben dünya diyeceğim ve sen küsüp gideceksin ama bilmeyeceksinki benim bütün dünyam SENSİN


*Seni ben değil gözlerim seçti, onlar sevdi onlar beğendi, banane gidersen OnLaR AğLaSıN !!!


*Çiçekler bahçesinde geçsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm


 *Gözlerin dalarSa bilki düşündüm seni, kulağın çınlarsa biLki aNdım seni, gece uyanırsan biLki resMini öptüm, gözLerinden yaş damLarsa biLki senSiz öLdüm…


 *İdam sehpasındaki bir mahkumun yaşamayı ne kadar çok seviyorsa bende seni o kadar çok seviyorum 



*Her yarında bir umut, her umutta bir özlem, her özlemde bir sevgi, her sevgide bir tek sen varsın


*Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.


*Bir deniz düşün susuz, bir insan düşün mutsuz, bir gece düşün uykusuz, bir bahar düşün çiceksiz, birde beni düşün sensiz.


 *Dal rüzgarı affetse bile, dal kırılmış bir kere.


*Aylar geçsede, yıllar geçsede, bir ömür böyle gitsede BeN sEnİ uNuTaMaM


*Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz…


*Ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım… 


*Yüreğime bir türlü o gitti diyemiyorum.


*Ben senin beni sevme ihtimalini sevdim.


*Seni senle yaşamak varken seni sensiz yaşamak gücüme gidiyo.


 *Eğer birgün sevdiğin olursa onu kalbine göm.


*Hayat bir oyunsa bende yönetmenim, istediğime rol istediğime yol veririm


 *Aklım unut diyor ama kalbim sonsuza kadar seninim diyor


*Seni sevmek günahsa ben günahların en büyüğünü işledim


 *Sevmek kadar sevilmekte bir acının yara bandıdır.


 *Bütün aşklar okyanusa benzer, görmesende sonunun olduğunu bilirsin.


*Beni ben yapan üç şey vardır SEN SEN SEN


*Seni sevmek yanlış ise doğruyu istemiyorum


*Ben güzele güzel demem güzel benim oldukça


 *Aşk kum saati gibidir, kalp doldukça beyin boşalır


*Seni günde 1 kez düşnüyorum oda 24 saatimi alıyor


 *Dokuz kere sev onuncu olayım, gerçekten sev SoNuNcU oLaYıM


 *Gökyüzü güneş olsa sensiz karanlıktayım


 *Acı çekmek özgürlükse özgürüz ikimizde


*Silemiyorsan karalayacaksın.


 *Gülerek kaybettiklerini ağlayarak kazanamazsın.


 *Herkesin havasını attığı yerde benim rüzgarım eser.


*Tesadüften doğduk mecburen yaşıyoruz


 *Kimine Göre Kralım Kimine Göre Yalanım Herkes Rahat Olsun Ben Adamına Göre ADAMIM


*Sevmeyi bilmiyorsan taşıma o yüreği


*Yaşamak buysa üstü kalsın


*Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerdende güzelsin, sevgi kadar masum 
sevilecek kadar ÖZELSİN *Her kalp kendi şarkısını söyler


 *Güven ruh gibidir, çıktığı yere birdaha geri dönmez.


 *Artık ne farkeder birgün çıkıp gelsende, yıldızları indirip yoluma gül döksende benim için öldün


*Sevgilim değil ama sevdiğimdin… Artık şimdi nefretim bile değilsin


*Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka KaLpLeRdEyİm


*Silgin çabuk bitiyorsa hataların çok demektir


*Zaman sevgini büyüklüğünü anlatır


*Seni seviyorum diyen dillere değil senin için ağlayan gözlere inan


*Sen benim içimde kalan nefes, anlatamadığım duygularımsın


*Deniz, kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez.

 *İNSANLAR TANIDIM YILDIZLAR GİBİYDİLER, HEPSİ GÖKTEYDİ AMA BEN SENİ GÜNEŞİM SEÇTİM VE BİR GÜNEŞ İÇİN BİN YILDIZDAN VAZGEÇTİM


. *HüZüNLeRi KaRLaRa YaZdıM, GüNeŞ ÇıKıNcA eRiSiN DiYe


*Bırakıp gittin beni…Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla…


*Sana gelemediğim gün bilki öldüğüm gündür.


*Sevgimi yazmaya dağ aradım, sevgimden büyük dağ bulamadım


. *GözLeR KaLbiN AyNaSıDıR. ~



 *Eğer bir gün grurunu yenip, bana geri dönmek istersen sakın dönme, çünkü senin grurunun bittiği yerde benim grurum başlar


*Buralarada senden çok, bir görsen anlarsın…Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın.!!


 *YaRıNLaR HeP GüZeL oLaCaK DeRLeR, oYsA BuGüNLeRdE DüNLeRiN YaRıNı DeĞiL mi ?


*Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.


*KaLBiMdE aRaMa EsKi YeRiNi, SeN GöZüMdEn AkAn SeLe KaRıŞTıN.


 *Gidenler yokluklarıyla değil, giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler


 *Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, oda sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.


 *Söz ağızdan bir kere çıkar.


 *Ne kadar detaylı planlarsan, kader sana o kadar sert vurur.


*Güneşe bakarsan gölgeleri göremezsin.


 *Mutluluk paylaşılmak için yaratılmıştır


 *Sevginin gücünü asla küçümseme…


*Yaşam geriye bakarak anlaşılır, ileriye bakarak yaşanır


 *BeNi SaTaNı BeN BeLeŞe VeRiRiM


*Gidene yol yakışır


*Yokluğunda özlemem gerekirken, varlığında hasret bıraktın


*Rüzgar ne kadar sert essede kayadan aLacağı sadece tozdur.


 *Hayat asLa sahneLenemeyecek bir oyunun sonsuz tekrarından ibarettir…



*Her daLa konupta dönmek oLmuyor


 *NeHiRLeR bAnA aKaRkEn, BiR dAmLaYLa UğRaŞaMaM


*Sen koca bir hiç oldun bünyemde, ettiğin tek cümle ile…


*Geçici heves değil, hak edene nefes olurum *Kelimelerin gücünü bilmiyorsan insanların kuvvetini asla tahmin bile edemezsin


 *Hayatı seviyorsanız, zamanınızı boşa geçirmeyin. Çünkü zaman hayatın ta kendisidir


 *HiÇbiR iNsAn AğLaMaYa DeĞmEz ÇüNkü DeĞeN iNsAn AğLaTmAz


*BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE, ÇüNkÜ SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM NeFReTiM BAşLAr


 *Her deniz bir martı, her rüya bir uyku, her nota bir şarkı, her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam.


*Sen sevdiğimsin hiç bir zaman unutamam sen hayatımda öyle bir noktasın ki asla nokta koyamam


*Unut dediler unuttum ama seni değil unut diyenleri


 *GüLü ÖyLeSiNe SeVMeLiSiNki SoRaNLaRa DiKeNi YoK DiYeBiLmELiSiN


 *Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.

Yagmuru sevdigini soyluyorsun yagmur yaginca kaciyorsun gunesi sevdigini soyluyorsun gunes cikinca kaciyorsun korkarim benide sevdigini soyluyorsun


 *CEZA : BeNi DeViRmEk ÇoK KoLaYsA TaRiHiNdEn aDıMı SiL


 *Sen gittin ben bittim


 *Sensizde düşermiş takvimden günler *Love is nothing


 *Yalan ne kadar hızlı olursa olsun gerçek onu yakalayıp mutlaka geçer…


 *Kaybedebileceğim hiç bişey yokken kendimi kaybettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder