20 Eylül 2013 Cuma

Sevgiliye Güzel Sözler

 Sevgiliye Güzel Sözler, En Güzel Sevgiliye Sözler, Anlamlı Sevgiliye Güzel Sözler, Çok Güzel Sevgiliye Sözler, Anlamlı Sevgiliye Mesajlar, Hoş Sevgiliye Sözler, Etkileyici Sevgiliye Sözler, Full Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Sms'ler, Kısa Sevgiliye Sözler, Kısa Anlamlı Sevgiliye Sözler,En Anlamlı Sevgiliye Mesajlar. Sevgiliye Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Sevgiliye Özel Sözler, Etkili Sevgiliye Sözler

Üstada sormuşlar..aşkla sevda arasındaki fark nedir ?Üstad cevap vermiş:Aşk hevesin bitene kadar,Sevda nefesin yetene kadar..

Damarımdaki kan oldun akarsın kalbime, bir bakışınla cenneti gördüm o yıldız gözlerinde, şimdi seninle yaşadığımı fark ediyorum, benim hayatımın anlamı SEN oldun bunu çok iyi biliyorum..

Aşk sabahlara kadar uyumamak değil aslında.Her sabah uyandığında ,yaşamaktan önce onun gelmesiydi aklına..

Kısa bir mesaj sevenden, sevilene... Sen benim hayatımın anlamı ve nefesim oldun, bir bakışınla nefes aldığımı yeniden hissettim ve ben seninle yaşamayı sevdim, seni çok seviyorum sen benim hayata yeminimsin biriciğim..

Bir rüya gibi çıktın karşıma, her anımda yaşadım seni doya doya, bitmez içimde ki bu aşk sana seviyorum seni yeminliyim sana...

Ellerimde sevginin sıcaklığı, gözlerimde hep hayalin kalbime vurur sevdası, her gece yıldızlarda bulurum gözlerinin ışıltısını, seviyorum seni hayatımın anlamı.

Her gece uyumadan önce en son  konuştuğum kişi olmanı seviyorum..

Sen benim türkülerimsin yazılmamış şiirlerim gibi, sen beni şarkılarımsın melodisi duyulmamış gibi, sen benim ilahımsın kalbimin tek sahibi..

Azrailim olur sensizlik götürür beni en karanlık diyarlara, nefesim kesiliyor sen olmayınca yanımda daralıyor yüreğim sensizliğin diyarında, bir hayalin var şuan yanımda sarılırım bana ümit veren sıcaklığına..

Gözlerim hafif ıslak nemli, seni çok seviyorum ne olur affet beni, bırakma beni vurma sensizliğe, sensiz yaşamak haram olur biterim acıların içinde..

Titreyen ellerimin acısıdır sensizlik, gözlerimdeki yaşların tek sebebidir sensizlik, hayata son yemindir sessizlik, bırakma beni ölüm olur sonum sebebimdir sensizlik..

Ne anlamı var sanıyorsun sensiz hayatın? Ne kadar boş gelir bana sensiz nefes almamın? Bırakıyorum kendimi acıların içine, sensizlik zulüm olur ağlarım adın nefesimde hece hece..

Zaman sen olmayınca geçmiyor,Sen olunca yetmiyor..!

Gidemem sensiz yarınlara, adımlarım kesilir senin olmadığın hayat yolumda, benim için hayat sensin ne olur anla, sensiz yaşamak acı verir bana..

Sonbahar yağmuru gibi gözlerim sen gittiğinden beri, gülmez oldu yüzüm ellerimde sensizliğim, şimdi karanlık odanda yalarım tek başıma, haram gelir aldığım her nefes adınla..

Benim tek amacım sensin hayatta, amacım oldun nefesim olduğun gibi dünyamda, bırakmam seni bu saatten sonra, AŞIĞIm sana bitmez bendeki bu sevda!

Gözlerinde buldum hayatımı, cenneti yaşadım seninle hayatımın anlamı, bir mutluluksun sen benim dünyamda, sana köle olurum yaşattığın her anımda...

Yarınlarımın tek anlamı, bugünlerimin heycanı, gözlerimin ışığı, bedenimin can damarı SENSiN birtanem benim..

O ışıl ışıl parlayan gözlerine hastayım, cennet misali alır beni benden unuturum acılarımı, hayali bile yaşatmaya yeter bana hayatı, seviyorum seni cennet gözlüm sensin benim her gecemin sabahı..

Çayımda ki şeker gibi, ekmeğimin tuzu gibi, gözlerimin feri gibi, hayatımın anlamısın sen sevgilim, bendeki can gibi cansın içimde sevgilim..

Seninle unuturum acıyı kederi, seninle unuturum çektiğim dertleri, sen mutluluksun seviyorum seni, sen benimsin bu can senin sevgili..

Her anımda seni düşünürüm, seni düşündükçe yalnızlığımı unuturum, hayalin sırdaş olur bana karanlık odamda ve adına türküler yazarım seviyorum seni aşığım sana...

Sen benim damarımda kanımsın, canımda can olduğun gibi, sen benim gözlerimde ki renksin gülüm olduğun gibi, sen içimde bir bensin sana aşık olduğum gibi sevgilim seviyorum seni..

Dertlerim olsada güler geçerim sen varsın yanımda, acılar sensiz vursada bilirim bürgün olacaksın yanımda, ellerim şimdi boş olsada bıraktığın sıcak sevgin yeter bana sevgilim..

Bugünde seni yazdım yarınlarıma, umutlarıma bağladım seni, ufuklara yazdım adını sen oldun hayatımın anlamı, bir umut ile başlayan bu AŞKI cenete çevirdin seviyorum seni aşkısı...

Helalimsin benim, kalbim sana yeminlidir sevgilim, senden başkası olamaz benim eşim, ben seninle yaşamayı sevdim biriciğim..

Güneş kıskandırır parlayan gözlerin, yıldızları kıskandırır mehtabım sensin sevgilim, sabahım, gecelerim sadece sensin, aslında benim için hayat SEN oldun biriciğim..

Seviyorum sana bakarken nefesimin kesilmesini, seviyorum ellerimi tuttuğunda kalbimin titremesini, seviyorum seninle bir hayatı geçirmeyi, seviyorum seninle ölümü bile sevgili..

Kralı gelse alamaz içimde ki seni, sen benim kraliçemsin olmuşum huzurunda kölen anla beni, sensizlik olacaksa vur kellemi kılıca bitir ben, ben seni deli gibi seviyorum duysun dünya alem beni...

Sen hayatıma anlam katan gözlerinle SEV beni, buz tutmuş kalbimi sevginle erit bitir içimde ki buz tutmuş külleri, unutma benim için hayat sensin sevgili, bundan sonra yeminliyim sadece sana çek götür beni seviyorum seni..

Filizim oldun adına kurduğum dünyamda, yeşillendin büyüdün içimde sardın kalbimi bir anda, şimdi seninle mutluluk meyvelerini toplarken kendi dünyamda, anladım yaşamanın anlamını SEN olun nefesim bitmesin bu rüya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder