16 Eylül 2013 Pazartesi

Romantik Sözler

Romantik Sözler, En Güzel Romantik Sözler, Anlamlı Romantik Sözler, Çok Güzel Romantik Sözler, Anlamlı Romantik Mesajlar, Romantik Sözler, Etkileyici Romantik Sözler, Full Romantik Sözler, Romantik Sms'ler, Kısa Romantik Sözler, Kısa Anlamlı Romantik Sözler,En Anlamlı Romantik Mesajlar. Romantik Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Romantik Özel Sözler, Etkili Romantik Sözler




Romantik resimli mesajlar
 için resme tıklayınız.

veya link : http://zehrikalp.blogspot.com.tr/2014/09/romantik-sozler.html
romantik sözler-mesajlar

UMUT YAZIYORUM BIR KIR CICEGININ TAC YAPRAGINA.NICE SOGUKLARA DAYANIYORDA BIR SOZUNLE KIRILIVERIR DIYE KORKUYORUM... 


Kimi şarkılar vardır, insanın kalp ritmini değiştirir. Tıpkı bazı insanların değiştirdiği gibi. 
Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bil ki, gözlerimin daldığı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ise, gördüğüm en güzel rüya sensin.

Gecenin romantik ışığında, yağmurun gizemli yağışında, kalbimin her atışında hep seni düşünüyorum.



Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri

Seni sevdikçe çoğalıyorum, sığmıyorum yar'yüzüne. Coğrafyamsın, ülkemsin, sen benim inatçı doğum lekem, kalbimdeki bensin.


Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve Sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.

Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.

Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler. Bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnıca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri. 

Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...


Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır...

Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir "insan olma" cesaretini bile gösteremedin..
.
Seni düşünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde... Seni , senden uzakta , sensiz ,seninle yaşıyorum.

En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.

Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin.

Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.

Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin...

Bu gece mavi bulutları avucuna, mutluluğu gönlüne, aşkımı usulca kalbine bırakıyorum. Güneş yalnızca senin için doğsun. 

Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bitanem her gün yağmur yağardı. 

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi...

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..

Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'

Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder