16 Eylül 2013 Pazartesi

Özlem Sözleri-Özlem Mesajları

Özlem Sözleri, En Güzel Özlem Sözleri, Anlamlı Özlem Sözleri, Çok Güzel Özlem Sözleri, Anlamlı Özlem Mesajlari, Özlem Sözleri, Etkileyici Özlem Sözleri, Full Özlem Sözleri, Özlem  Sms'leri, Kısa Özlem Sözleri, Kısa Anlamlı Özlem Sözleri,En Anlamlı Özlem Mesajları. Özlem Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Özlü Özlem Sözleri, Etkili Özlem Sözleri
 ♥ Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...

  Şu bir gerçek ki...
  Özlenen özlendiğinden habersiz... Özleyen de bir köşede çaresiz


  ♥ Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..

  ♥ Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!

  ♥ Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

  ♥ Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...

  ♥ Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...

  ♥ Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.

  ♥ Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder