29 Eylül 2013 Pazar

Özdemir Asaf Sözleri

Kısa Özdemir Asaf Sözleri,Özdemir Asaf,Özdemir Asaf Güzel Sözleri,Anlamlı Özdemir Asaf Sözleri,En Güzel Sözler,Ünlü Sözleri,Tarihi Sözler, Özdemir Asaf Facebook Sözleri,Twitter Özdmir Asaf Sözleri




Bekle' deseydin, gelmeyeceğini bilsem bile beklerdim..

Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa.

İnsan parasını kaybedince fakir,
Özgürlüğünü kaybedince esir,
Aşkını kaybedince şair olurmuş.

Yalnızlık paylaşılmaz...
Paylaşılsa yalnızlık olmaz...!

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ?
Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri ?

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu.
Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum

Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç. Başka şehirleri özleyelim orada seninle. Bu evler, bu sokaklar, bu meydanlar ikimize yetmez...

Kendini bir şeye bölmesini bil, Bilmezsen, bir şeyi bilmesini bil, Onu da bilmezsen, anlatıyorum, Olan oluvermez, ölmesini bil.

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Bu yılan doğadaki yılandır, toplumdaki değil. Yanlış anlaşılıyor. Şu hayvan o kadar vahşî ki.. Onun üstesinden ancak insan gelebilir.

Off dudağım acıyor" dediğimde, "Öpeyim de geçsin" diyen sevgili; "Yüreğim acıyor" dediğimde çekip gitti..

Bir insan treni kaçırırsa başka bir tren gelir onu alır. Bir ulus treni kaçırırsa başka bir ulus gelir onu alır

Sana bir şiirler olmuş sevgilim. Yüzün-gözün söz içinde. Hangi imla kitabına baksam, ben den ayrı yazılıyorsun.

Ne para istiyorum ne de pul.
  Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul.

"Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda birbirine sarılarak uyuyordur."

Tek kişilik miydi ki bu şehir,
  sen gidince bomboş kaldı.

Mesafeler diyorum, olmamalılar.

Ağlamak,
  Bazı acılarda yetmez.

Cevap vermiyorsa, ikinci mesajı atma.

İki tür nokta var ; biri önüne ve ardına bakar , biri ardına bakmaz ardını noktalar.

Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu.

Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler.

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler

Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam bitirmek değil de, Sana hep hep yeniden başlamak isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder