16 Eylül 2013 Pazartesi

Öğrenci Sözleri

Öğrenci Sözleri, En Güzel Öğrenci Sözleri, Anlamlı Öğrenci Sözleri, Çok Güzel Öğrenci Sözleri, Öğrenci Mesajları, Harika Öğrenci Sözleri, Etkileyici Öğrenci Sözleri, Full Öğrenci Sözleri, Öğrenci Sms'leri, Kısa Öğrenci Sözleri, Kısa Anlamlı Öğrenci Sözleri, En Anlamlı Öğrenci Mesajları. Öğrenciyle İlgili Kısa Sözler, Özlü Öğrenci Sözleri, Etkili Öğrenci Sözleri

Bugün Hasta Olmam Lazım Yarın Sınav var.


Öğrenci Yapamadığı Yazılıya Zor Der.


En Güzel Hocam Düşük Not Vermeyen Hocadır.


Biraz Şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim


Çalışkanın Pekiyisi tembelin Çenesini yorar


keşke Bütün Okul Müdürleri Okullardan Yoklama Sistemini Kaldırsa


Görmemişin yıldızlı pekiyisi olmuş,çekip yıldızını koparmış


Yazılıdan Kaçan Sözlüye Yakalanır.


Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.


Çalışkanın pekiyisi tembelin çenesini yorar


Bana Kopya Verenin 40 Yıl Kölesi Olurum.


benim Aşkın için verdiğim Savaş tarih Derslerindeki Savaşlarla Kıyaslanamaz Aşkım.


Parmağını Notuna Göre Kaldır.


Kulak küçüktür ama öğretmenin ağzını sulandırır


ben okuu Sen Varsın Diye Seviorum bebeğim.


Kopya Veren Arkadaştan Kola Esirgenmez.


Disipline Beraber gittiğin Sınıf Arkadaşın Hayat Arkadaşındır.


Ak akçe kantin içindir


Çek Kopyanın Hasını, Çekme Eylülün Yasını...


Bana Hocanı Söyle Sana Kaç üzerinden Not Verdiğini Söliyim


üzüm üzüme,öğrenci karneye baka baka morarır


Ummadığın Hoca 5 Verir.


Hoca Hocaya Baka Bakar notları Düşürür.


Yazılıda Bilmemek Değil, Sormamak Ayıptır.


Borç yiğidin,cetvel öğretmenin kamçısıdır


Hocaya Yalakalık yaparsan 5 Yapmazsan Keleş Alırsın


Kopya Çekmeyen Burnunu Çeker.


Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır


Hocam Sizi Okadar çok Seviyorumki Vereceğiniz Nota Göre Sevdim Daha Çok katlanacak Size :)


Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.


Yazılıdan kaçan sözlüye tutulur


öğretmenler gününde Sadece iyi Not veren Hocaların öğretmenle gününü kutlayalım


işleyen Demir Pas Tutmaz, Kopya Çekmeye Çalışan El Rahat Durmaz.


Sensiz Kalacağıma Devamsızlıktan kalırım Daha iyi.


iyi Arkadaş Yazılıda Belli Olur.


Seni ben Notlarıniçin Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm..


Hocaya Senin Değerini Sordum Dünyalara Bedel Dedi, Dünya'nın Değerini Sordum Beş Para Etmez Dedi.


Hacanın Vurduğu yerde Gül Biter Disiplin üzerinizden geçer :=)


Liseli Ağlamaz Sil Gözyaşlarını Zaten Ağlasanda Kimse Anlamaz


Bugün Disipline benimle birlikte gelicek Ateşli Saatler yaşıcak Arkadaşlar Arıyorum.


Acele Yazılıya Kopya Karışır.


Okulda 3 Şeyi Seviyorum Sen, iyi notlar ve okuldan kaçmaları :)


Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.


Okul Benim için Bir macera Sende Bu macerada Benimel Yaşa


Aşk Ağlatır Sınav Sövdürür Matematikçi inletir


Metematik Fizik Kimya Fazla yorma kendini Kalıcaksın Sene Sonunda.


Sakla Samanı Gelir Zamanı, Mayıs'ta Okul Kırmanın Tam Zamanı.


Bana notunu söyle sana harçlığını söyleyeyim


Tarih Matematik Türkçe Halimiz yaş Bu gidişle.


2 öğrenci Bir Olunca Dersler Tenefüs Olur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder