16 Eylül 2013 Pazartesi

Nefret Sözleri-Nefretli Mesajlar

Nefret Sözleri, En Güzel Nefret Sözleri, Anlamlı Nefret Sözleri, Çok Güzel Nefret Sözleri, Nefret Mesajları, Harika Nefret Sözleri, Etkileyici Nefret Sözleri, Full Nefret Sözleri, Nefret Sms'leri, Kısa Nefret Sözleri, Kısa Anlamlı Nefret Sözleri,En Anlamlı Nefret Mesajları. Nefretle İlgili Kısa Sözler, Özlü Nefret Sözleri, Etkili Nefret Sözleri

♥ Cok özür diliyorum ellerini tuttugum icin, cok özür diliyorum gözlerine baktigim icin, cok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim icin...

  ♥ Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!

  ♥ Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum cünkü nefretin sahtesi olmaz!

  ♥ Seninle sonra eren askimiza hicte üzülüp aglamiyorum. Askimiz zaten bastan yokmuski. Gec anladimsada, yillardir yalan olan sevdandan, tam tersi, kurtulduguma seviniyorum. Sana neye üzüldügümü söyleyeyimmi? YILLARDIR SENIN UGRUNA BOSA HARCADIGIM ZAMANA...

  ♥ Yazik oldu bütün emeklerime degermiydi senin gibi KALPSIZE...

  ♥ Sen beni öyle bir hale getirdinki dostarim bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getirecemki Düsmanlarin bile senin icin aglayacak..

  ♥ Al hadi hanceri eline vur hadi sirtima acima gülüm nasil olsa Kahpelik son moda!!!

  ♥ Hatirlasana o eski yillari seni ne cok sevdigimi o zamanlar istemezdin cünkü baskasini severdin simdi ne oldu yalvariyorsun diz cöküyorsun ama baska kapiya sana verecek bir askim yok. Eger cok istersen nefretim var...

  ♥ Duydum ki baskasini bulmussun hayirli olsun! Onu seviyorum demissin ne güzel! Beni aldattigini söylemissin ne cikar! Sen aldatildin gülüm naber?

  ♥ 3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen kendini 10 kurusluk hissedermis. Simdi aynaya bak ve o 3 kurusluk suratina tükür...

  ♥ insanlar vardir sevgiye layiktir! Insanlar vardir sevginin en yücesini versende assaliktir...!

  ♥ Dudaklarimdan düsüremedigim bir sigara gibisin. Üstelik öyle bir illetsin ki bir sara gibi her daim uykularimda beni nöbet nöbet yoklarsin. Öyle uslanmaz öyle utanmaz nöbetlerine alisamadim. Her aciyi tasidimda yüregimde bir sensizligi tasiyamadim. Gittigin gün o aci ile yasayamam demistin. Beden yasadida ruh topraga karisti coktan... hic yüzün gülmesin..NEFRETIMSIN!!!

  ♥ Allah sana öyle bir ceza versinki benim seni sevdigim gibi sende bir baskasini sev ve o bir baskasi seni sevdigim kadar nefret etsin..

  ♥ Düsman kelimesinin anlamini.. arkadas sifatiyla tasiyanlardan ögrendim...

  ♥ Beni aradigin gün gözlerin yasla dolsun bensiz gecen günlerin haram olsun. Demistinki seni cok ama cooook seviyorum. Eger bu sözün yalansa aska lanet olsun!

  ♥ Laf sokmaya kalkma kapak olursun, ugrasma etiket olursun, yavsama köpek olursun insan ol belki yanimda yer bulursun!

  ♥ Aya baktim seni gördüm....sana baktim ayi gördüm J)))

  ♥ Kimseye oldugundan fazla güvenme beyaz gülün bile gölgesi SIYAHTIR!!!

  ♥ Ben ki senin icin dünyalari yakacaktim. Sen tutup beni yaktin NEFRETIMSIN!!

  ♥ Senden nefret ediyorum, beni ve benimle ilgili hersiyi gecmisi anilari bir kalemde silebilirsin. Uzak dur benden 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder