29 Eylül 2013 Pazar

Küçük İskender Sözleri

Kısa Küçük İskender Sözleri,Küçük İskender,Küçük İskender Güzel Sözleri,Anlamlı Küçük İskender Sözleri,En Güzel Sözler,Ünlü Sözleri,Tarihi Sözler, Küçük İskender Facebook Sözleri,Twitter Küçük İskender Sözleri
küçük iskender sözleri

- Giden sevgilinin arkasından sesleniyorum.
  Yürü be kim tutar seni.

Herkese ''Seni Sevmedigimi'' söyLüyorum..
  AfrikaLı bir annenin oğLuna ''Ben tokum sen ye '' demesi kadar basit bir yalan bu...

Aylar sonra eski sevgilinizden gelen, Nasılsın? Mesajıyla umutlanmayın
  Çünkü Her katil merak eder vurduğu kişinin ölüp ölmediğini..

Bana benden iyisini bulamazsın diyen sevgilim...
  Ne gemiler yaktım ben,
  kıçı kırık bi sandalın lafı mı olur.

Dünyanın en kötü manzarısıdır, bir anneyi ağlarken görmek.

Beş duyu organın var, Beni hala kıçından anlıyorsun ya pes!

Sana bir sır vereyim mi?
  Senden vazgeçtiğim gün bana aşık olacaksın.

Birlikte Olmamıza Mesafeler Değil , Aptallığın Engel...

Seni gözümde fazla büyütmüş olabilirim.
  Önemseme lütfen.
  Küçük çocuklar bozuk paraları hep büyük zannederler!

Ekmeğini çöpten çıkarana iğrenerek bakan halkım,
  para için soyunana alkış tutuyor. Çok garip doğrusu, çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder