16 Eylül 2013 Pazartesi

Komik Sözler-Komik Mesajlar

Komik Sözler, En Güzel Komik Sözler, Anlamlı Komik Sözler, Çok Güzel Komik Sözler, Anlamlı Komik Mesajlar, Komik Anlamlı Sözler, Etkileyici Komik Sözler, Full Komik Sözler, Komik Sms'ler, Kısa Komik Sözler, Kısa Anlamlı Komik Sözler,En Anlamlı Komik Mesajlar. Komik Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Özlü Komik Sözler, Etkili Komik Sözler
komik mesajlar


Akşama kadar facedemi takılıyorsun diyenlere hasta oluyorum;Sanki dışarıda kendileri modern tıbbın temellerini atıyorlar..

 İnsanlardan sıkıldım "Hayvanat Bahçesine" ziyarete gidicem diyen kişiye, tabii "Akraba Ziyaretleri" önemli dedim..

Sen saçlarının ucundan 0.00012 mm kısalt, bende bunu farkedemediğim için öküz olayım. Çok haklısın valla. Allah benim belamı versin.

Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..


Çakmaklara GAZ ,Telefonlara ŞARJ,Çapkınlara DAYAK farz....

Biz dosyayı kaydederken "asdadasdds" diye kaydederdik. Şimdikiler öyle gülüyor ne ilginç..

Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp paramparça oldu. Hay ben böyle modun..

11 yaşındaki bir kız "Kokusunu özledim." yazmış. Verin şunun kokulu silgisini, yazıktır..

Bir kadınla kavga ederken ilk olarak "sessiz kalın" olmaz ise "ona haklı olduğunu söyleyin" oda olmazsa "yere yatıp ölü taklidi" yapın..

Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık..

Şu hayatta en çok güldüğüm insan modeli kendi fotoğrafını kendisi çekerken uzaklara bakıyormuş, haberi yokmuş gibi poz verendir..

Misafirlikte tıka basa yediğin halde sofradan kalkarken laf olsun diye "hani ne yedin ki" diyen, ev sahibinin önüne kusup "ahanda bunu yedim" diyesim var..


Vur davulcu davula sevdiğim kalksın sahura kalbi gelmedi aşka bari gelsin imana:)

Amerikada kırmızı ışıkta geçmenin cezası 400$ + 1 gün psikolojik tedaviymiş. Bizde geçmemenin cezası arkadaki şoförden dayak + 1 gün yoğun bakım..

Facebooka "iyi de bundan banane" butonu gelse sanki hepimiz rahatlayacakmışız gibi hissediyorum..

Sivrisineklerden nefret ediyorum. Yani tamam çok lezzetli biri olduğumun farkındayım ama valla yeter..

Saçının bir teli için dünyayı yakarım diyen adam, o saç yemekten çıktığında kadının dünyasını başına yıkıyor..

Hangi gerizekalı, beyinsiz, özürlü benim eşyamı tamam burdaymış..

Bir insanın hayattan soğuması için kulaklığının tekinin bozulması yeterli..

Facebook'ta hesabı olan
annelerin en çok tıkladığı buton ''başkasının gözünden gör'' butonu.. ''elalem ne der'' kafası..


Hani bazı anlar vardır; insanın nefesi kesilir soluksuz kalır, kalbi hızlı hızlı atar... işte biz buna aşk dedik yardım etmedik, adam öldü..

O sana sadece "selam" yazar, sen "seni seviyorum" dedi zannedersin. Çünkü ona aşıksın, çünkü malsın..

İngilterede ki çöpçü bile ingilizce biliyor ben hala neyse sakinim..

Küçüklüğünde oyuncak ayıyla yatan birisinin ileride bir ayıya aşık olması gayet normal..


Abi saçın dökülmüş. - Başım sağ olsun..

O değil de ilerde evleneceğim kişi kim bilir şuan kiminle konuşuyor. Allah belanı versin doğmamış çocuklarından utan..

Kezbanların kavgalarının yeni trendi; bıyıklarını yolarım senin..

+ Aşkım telefonun şifresi ne?
- Çıktığımız tarih aşkım
+ Neyse aşkım bakmıcam güveniyorum ben sana.

Gözlerin ne renk? - Kahve senin? + Çay ama güneşte süt oluyor.

Renkli göz denilince akla mavi yada yeşil geliyor.. Çünkü kahverengi renk değil araba motoru.

Mesaj gelir diye telefonu yanımdan ayırmıyorum, aşkımdandegil de radyasyondan geberip gidicem yani.

Bütün gece ağlamaktan helak olup ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi güne devam eden canlıya kadın denir.

Bülent Ersoy'un kullandığı iki takma kirpiği alıp 
birleştirsem evi süpürürüm lan..

Peki ya kan grubu az bulunan insanların kendilerini seçilmiş sanmaları? Yarın kana ihtiyacın olsa geberip gidecen lan hava atmak senin neyine?

O değilde; okul koridorlarını podyum sanan kızlar var..


Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin..

Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?

Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..

Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..

Aşk acısı ne ki, g*te değen soğuk klozetin yanında..

‎3 günlük dünyada, bir haftalık hava durumu özetinin verilmesine anlam veremiyorum..

Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..

+ Kızım derslerin nasıl?
- Uff sanne be slk .s .s
- Baba vurma baba.

Ya buzdolabını kapattıktan sonra ışık sönmüyorsa..

Sevgilisiyle fotoğraf çekilenleri çok kıskanıyorum sonra fotoğrafı şikayet ediyorum falan..

Millet arabasıyla okula gelince hava olur, ben 110 milyarlık kamyonla gidince kıro oluyorum..

‎15 yaşındaki bir kız Facebook durumuna "off keşke yarın sabah aşkımla uyansam" yazmış. İçtiği süt dokundu heralde..

- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.
+ Öğlen kalk o zaman..

+ Bazi kızlar makyaj yapar bazıları ise sadece güler -ZAAAAA XD AHUAHUAHU + Allah askina sen makyaj yap..

Halbuki takdir alana 5 ay, teşekkür alana 4 ay tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.

Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan
bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir..

Ailemi yokluğumla terbiye etmek için 6 saattir eve uğramıyordum. Az önce gittim, sen dışarda mıydın dediler..

Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..

Sana 5 dakikaya kadar oradayım demedim mi? Sen ne diye her yarım saatte bir arıyorsun..

Ipad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alacam..

Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller..

+ Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?
- Hayır.
+ Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.

Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''


Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar. Yaşasın tam bağımsız ruh hastaları..

+ Anne su faturası 263 TL gelmiş.
- Gelir tabi sabah akşam kalkmıyorsun o bilgisayarın başından.
+ Ama anne su...
- Sus cevap verme anneye!

Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa, ölmüş olabilir bi kontrol edin..

Eğer bir kızın fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın..

Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

‎2 erkek aynı elbiseyi giyerse kardeş, 2 kız giyerse düşmandır..

O değil de lisede çıktığıyla evlenenler var. Benim lisedeyken çıktığım tek şey tenefüstü lan!

Sanırım İnternet Bana Aşık. Ben Giriyorum, Böyle Bir Kasılmalar, Bir Eli Ayağa Dolaşmalar, Yavaşlamalar Falan. Hadi Hayırlısı..

+ Aşkım İddiaya Girelim mi? - Neyine? + Kaybeden bıyıklarını kessin..

Şimdi arkanı dönüp gittin yaa... götün güzelmiş!

Ben karanlıkta Adriana Lima' ya benziyorum ha, ama böyle zifiri karanlık olacak..

- Oğlunuzun içkisi, sigarası var mı?
+ Var efendim.
- Tamam verdik kızı gitti. Sizde para çoktur..

ABD'de adamın biri baraja işedi diye 30 milyon lt su boşaltılmş
. Biz de olsa belediye başk. o sudan içer ''bakın ölmedim" derdi..

Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi, diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyormuşsunuz zaten 5 yaşında da elletmeyi verin..

Bayramlar 20-21 yaşındakiler için çok zor. Ne para veriyolar ne de para alıyorlar. Bu ne lan.

Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete..

Otobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç
, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı.

Bir gün intihar edecek olursam, yıllardır misafir odasındaki vitrinde duran nikah şekerlerini yutarım..

Böcek görünce çığlık atıp ortalığı koparan mal; sen ölünce haşeratın sülalesi üstünde halay çekecek haberin yok..

Merhaba ben Saba Tümer 'ahahahahahahhaahhahahauahuaha
​uhauhaaaaoaoaoaoahahaah'

Facebook gelişti diyolar ya yalan, hala mağara adamı gibi duvarlara yazı yazıyoruz..

Bir erkek bunalımı: Bunalım -Bunu mu alalım -Buna da mı alalım -Bunu niye alalım -Bunu bari almayalım -Bunu almam -Off bunaldım..

Karısını evde bulamayan adamın isyanı: "Saç düzleştiricisi hala sıcak
, fazla uzağa gitmiş olamaz..

Bu yaz da Doktorlar'ı izleyip bitirirsem kesin cerrah oluyorum.
Kimse tutamaz artık beni..

Birde şu hayran oldukları ünlülerin sevgilsi olduğunu öğrenince üzülenler var. He lan he, olmasaydı seninle çıkacaktı zaten..

+ Rujun çok güzelmiş.
- Teşekkür ederim.
+ Tadına bakabilir miyim ?
- Çantamda var al ye.

Kalemin masadan yuvarlanırken düşmesin diye çabalarsın ama düşer. Alırken de kafanı masaya çarparsın ohh mis.

Ttnet kampanya yapmış. ilk 2 ay para almadan internet hizmeti veriyolar
, sonraki 22 ay internet hizmeti vermeden para alıyorlar..

Biraz önce sivrisineğe Hilal Cebeci'nin köşe yazarı olacağını anlattım. Cevap veremedi tabi nasıl versin ölmüş hayvan.

Az önce Hayko Cepkin'in Twitter profiline baktım da, adam gülme şeklini şöyle yapıyor '' .) '' adam bu sefer cidden haklı.

Temele sormuşlar: kariyer hakkında ne düşünüyorsun? Diye
Temel cevap vermiş: gerçekten çok doğru bir söz... Erkek çalışır karı yer.

Rimel sürerken açılan ağzın gizemi hala çözülmedi..

Bir kadın "Kaç yaşında gösteriyorum" dediğinde, bomba başında kırmızı veya mavi kabloyu kesmek üzere tercih yapan adam gibi hissediyorum..

Bella pencereyi açsa Edward girer. Feriha pencereyi açsa Emir girer. Biz penceremizi açsak anca Sinek girer..

-Adın ne?
+İlkay
-Ocak mı
+Defol
-Kızdın mı?
+Kızdım
-Sonra dan mı erkek oldun
+Kalk git burdan..

Böğrü açık kılları dışarıya fırlayan canavar tipli adamların bindiği otobüse 'Özel Hulk Otobüsü' denir.


Kadınları anlayabilmek için empati kuruyorum bazen; Dün arabamı 55 dakikada parkedip, Mango'da bi eteğe 1 saat 20 dakka öylece baktım..

Öf, Of'a göre daha feminen bir kelimedir. Üf ise daha feminen. Eğer İf olsaydı ki if eğer demektir.. Ne diyorum lan ben..

Sevgilisi tarafından terkedilen isyankar kurbağadan muhteşem bir şarkı; Beni benimle vırak..

- Kanka dışarı gelsene?
+ Gelemem, sevgilim kızıyor.
- Senin sevgilin mi vardı lan?
+ Yoktu dimi? Geliyorum tamam.

Doktor olsam hergün kendime rapor yazıp işe gitmem.
Beni gidi benii.

Kaybolmaya diye çıkıp, 30 yıl bakkala gidesim var. Yok lan böyle değildi bu..

74 yaşındaki anneannemin Ajda Pekkan yorumu: "Ben gençken bununla akrandık, şike var!"

Amca 60 yaşına basmış Twittera "ben seçilmem seçerim" diye yazmış, kesin hacca gidecekti, kurada adı çıkmayınca diyanete trip atıyor..

Şu "mal" kelimesi olmasa bazı insanları anlatmak için uzun uzun tarifler yapmak zorunda kalcaktık. İyi ki varsın "mal", sıfatın dibisin.

Rusça'da "sıkıldım" skuchayushchiy demekmiş...
Sıkılmam daha iyi..

Bittim, öldüm beni terketti artık o. İntihar etmekten başka çarem kalmadı. Evet evet tahmin ettiğiniz gibi 13 yaşındayım..

+ Anne bana 2 TL verir misin?
- Az önce verdim oğlum, dondurma alacaksın yine dimi?
+ Hayır anne, şurda bi yaşlı amca varda ona verecektim
- Canım oğlum, bende yine dondurma alacaksın sandım
+ Anne 2 TL'yi oğluna verir ve sorar;
- Peki nerde o yaşlı adam?
+ Köşede dondurma satıyor..

Şimdiki kızlara kırmızı başlık takıp ormana göndersek kurdu yer gelirler..

Kız olmuş 150 kilo 'sıkıntıdan kafayı yicem yha .s.s' diyo. Ye ye onuda ye..

Annem sinirlendiğinde "senin de aynı senin gibi çocuğun olsun bak gör" diyor. Torunu olunca vereceğim ona o bakacak haberi yok, canım benim.

Benim cinsel problemim var; her gece cin görüyorum..

Dudak büzerek fotoğraf çektiren kızlar, bir an önce sevgili bulsa da sevgilisi onlara feysi yasaklasa..

Ense kökünde kıl olan bayanlar lütfen sırt dekoltesi giymesinler. Az önce birini Hasan abi sanıp bir tane şaplattım..

Çeyrek altın 152 lira olmuş.. Bir kez daha sünnet olsam, gelir misiniz?

15 bine düğün yapsam, 30 binlik takı takılsa kalan 15 binin 10 biniyle borçlarmı kapatsam, 3 bin boşanmak için masraf desek, 2 bin lira tertemiz..

İnsan vücudunun %60'ı su olduğuna göre demek ki maymundan değil, karpuzdan geliyoruz..

Saati sorduğumda kolunu gösterenler, wc'yi sorduğumda neresini gösterecekler merak ediyorum..

Karısının "Sen in aşağıda bekle ben hemen geliyorum." dediği genç adam, 38. yaş gününü apartman girişinde zile basarak kutladı..

Akşam yemeğinde; çorba çok sıcak olduğu içn dili yanan babası "aaaa'' diye bağırınca; ''Zaaaa'' diye gülen ergen, gözünü hastanede açtı..

Kadına sormuşlar aşk mı, para mı?
Kadın cevap vermiş."Aşk" olsun tabiki para..

Suyun 7 TL olduğu restorantlar varmış. Boğazıma birşey takılsa bi köşeye çekilirim sessizce ölmeyi beklerim lan..

Bir hırsız odama girip o dağınıklığı görse biri benden önce davranmış der geri çıkar..

Geçen sene Ramazan ayında iftara göturucem diyip belediye çadırına götürdüğüm sevgilimden ayrılalı tam bir yıl olmuş..

Küçük kuzenime masal okuyordum. Uyuyakalmış.. Döverek uyandırdım! Burda bi şey okuyoruz demi...

Türk gençliğinin müzik hayatı, blok flütten müzik defterine damlayan salyayla başlar..

Geçen gün 1.80 boyunda zeki, yakışıklı, komik ve son derece kültürlü bir adam ile tanıştım. Sonra telefonumun alarmı çaldı, uyandım..

Canım sıkkın biraz, yalnız kalmak istiyorum, Face'den çıkabilir misiniz lütfen hepiniz..

Karanlıkta lambayı bulmaya çalışırken ki hâlimi birisi görse duvarla sevişiyorum sanır..

Seninle saba tümer'in ağzı gibiydik biz, hiç kavuşamadık..

Keşke bu dünya'ya hiç gelmeseydim diye isyan eden ergen, geldiği yere geri sokulurken feci şekilde can verdi..

Devletten rica ediyorum, misafirlik saatleri düşsün. 1-2 saat uygun bence. 2 saati geçince polis eve gelip biber gazıyla tarafları dağıtsın..

Azrail bile ayağıma geliyorsa sen neyin tribindesin? Bak bak laflara bak, sanki 8 kere ölüp dirilmiş..

Millet sevgilisiyle gezsin tozsun, biz de hala çaydanlıktaki tipimize bakıp gülelim..

Önemli olan iç güzellik!
- Tabi canım bende senin böbreklerine vuruldum zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder