16 Eylül 2013 Pazartesi

Günaydın Sözleri-Günaydın Mesajları

günaydın sözleri / mesajları

Günaydın Sözleri, En Güzel Günaydın Sözleri, Anlamlı Günaydın Sözleri, Çok Güzel Günaydın Sözleri, Günaydın Mesajları, Harika Günaydın Sözleri ,Etkileyici Günaydın Sözleri, Full Günaydın Sözleri, Günaydın Sms'leri, Kısa Günaydın Sözleri, Kısa Anlamlı Günaydın Sözleri,En Anlamlı Günaydın Mesajları. Günaydınla İlgili Kısa Sözler, Özlü Günaydın Sözleri, Etkili Günaydın Sözleri



Sabahın körü ile '' Sabahın nıuru'' arasında dört rekatlık ince bir çizgi vardır.GÜNAYDIN


günaydın sözleri / mesajları

GÜNLER AYDIN,HERGÜN BİTEN GÜNDEN DAHA MUTLU DAHA UMUTLU OLSUN..GÜNEŞ TEBESSÜM LE AYDINLATSIN YÜZÜMÜZÜ.GÜZEL SABAHLARA UYANMAK DİLEĞİYLE GÜNAYDIN HERKESE...

Gözlerini bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin birtanem..GÜNAYDIN.





Bir umutla başlar her güzel gün,gün güzel olunca umutda özel olur.Her yeni gün sana umut getirsin,GÜNAYDIN CANIM
günaydın sözleri / mesajları


Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim
günaydın sözleri / mesajları


Hayatta bazen mutlu olduğun için değil; Gıcıklık olsun diye güleceksin :) :) :) GÜNAYDIN


günaydın sözleri / mesajları

İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım.
günaydın sözleri / mesajları


günaydın sözleri / mesajları
Küçük bir günaydındır bazen yürekleri uçuran, insanı göklere ulaştıran, bu da en güzel sevgiliye günaydın.


Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugünde günaydın olsun güneşime


Sevgilerin en güzeli seni sevmek, özlemlerin en güzeli seni özlemek... Ve hayatın tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek. Günaydın Aşkım...


Bu sabah senin için güneşle uyandım... Yanında değilim ama sevgimi yolladım... Haydi kalk artık aç o güzel gözlerini, bak sana kocaman günaydınlar yolladım. Günaydın sevgilim, her şeyim...


Tebessümle bak, aynadaki kendine, 
Sevdaları kat, çırpınan güzel kalbine, 
Bir oh çekip, el salla mavi gökyüzüne,
Günaydın bulutlar, günaydın kuşlar...
Günaydın dostlar,Günaydın herkese...


Günaydın bebeğim, pozitif düşün bugün, önce gülümse sonra gül kahkaha at ve hatta, ve hatta katıla katıla gül korkma siyah renk gidecek önce günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk bil ki 7 renkten oluşan renk beyazdır... ve gülmek bulaşıcıdır haydi, bulaştır!

günaydın sözleri / mesajları


(G)üne iyi başla (ü)zgün olma (n)efret etme (a)şkı yaşa (y)aşamı sev (d)ünü unut (ı)şığını yansıt (n)e olursa olsun gülmeyi unutma…


Güzel gözlerini uykudan açtığında yanında olmak, saçlarını ellerimle taramak ve elini kalbimin üstüne bastırmak isterdim, kalbimin sana sevgiyle nasıl çarptığını hisset diye. Yürümeye kalktığında ayağın takılıp düşecekken seni tutmak ve bu sebeple sımsıkı sarılmak isterdim. Şimdi dua ediyorum, en kısa zamanda sevdiğim yanımda olsun diye.Son olarak en içten sevgimle güzel bir günaydın diyorum, günümüz güzel olsun
günaydın sözleri / mesajları


Acaba bu mesajı okuyan melek uyanmış mıdır? Yoksa masum bir bebek gibi mışıl mışıl uyuyor mudur? Uyandıysa Beni düşünüyor ve Benim Onu çok sevdiğimi biliyor mudur? Günaydın Meleğim.
günaydın sözleri / mesajları


Aç güzel gözlerini, rüyadan sonra ilk beni gör, her şeyden önce al bu tatlı buse sanadır, Günaydın Sana Meleğim

Aşkım Sana, Hasretim Sana, Ömrüm Sana, Yüreğimden Gelen En Sıcak GÜNAYDIN Sadece ve Sadece SANA
günaydın sözleri / mesajları



Olsun, ben zaten seni hiç sevmemiştim.Sesin hoşuma gidiyordu sadece,yüzüne hayrandım altı üstü, el ele tutuşmak seninle..ilgimi çekiyordu o kadar..Seninle öpüşmek, sadece aklımı başımdan aldığı için kalbimdeydin. Sarılmak, yalnızca kendimi sana ait hissettiğim için güzeldi..Yaşamak bilhassa senin için, ölmek seninle..Dedim ya ben zaten seni hiç sevmemişim, sevdiğimi sanmışım..
Yanılmamışım.. GÜNAYDIN
günaydın sözleri / mesajları

 Aşkım, her günün sabahına seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın birtanem.
günaydın sözleri / mesajları


Bende hayat seninle başlar, seninle biter, bir mesaj gönder de canlansın bu beden, GÜNAYDIN bitanem
günaydın sözleri / mesajları


Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye..ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde yüreğim seninle günaydın sevdiğim...
günaydın sözleri / mesajları


Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.


Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın!
günaydın sözleri / mesajları


Bitanem,her ne kadar aramızda mesafeler olsa da kalbim ve aklım sana tahmin edemeyeceğin kadar yakın..seni her zaman bütün kalbimle seveceğim..en güzel kokulu öpücükleri sana gönderiyorum günaydın her şeyim,günaydın meleğim,günaydın.
günaydın sözleri / mesajları


Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bitanem
günaydın sözleri / mesajları


Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.


Bugün de gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki her eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep Sen varsın bebeğim yaşarcasına GÜNAYDIN BİRTANEM.
günaydın sözleri / mesajları


Bütün millet samsun meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor günaydın hayatımın anlamı
günaydın sözleri / mesajları


Daraldığın zamanlar olacaktır… Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden ağır gelecektir zamanla ruhuna karanlıktan ve yalnızlıktan ne kork nede güneş olup aksın hüzünler o gözlerinden çünkü; unutma ki her gece iki gündüz arasındadır inadına aydınlığa ve yaşamaya bu gece yıldızın bol olsun ve sabah güneş yalnız senin için doğsun iyi geceler ve şimdiden ilk günaydının benden olsun...<
günaydın sözleri / mesajları


Dostluk ne sadaka ne de söz ister, dostluk yürek cesaret ister, yüreği güzel dostum günaydın.


günaydın sözleri / mesajları

Dur gitme söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda Çığlıklarım da hapsettiğim Tomurcuk tomurcuk sevgilerim / çatlamaya hazır Yeni bastan yasanacak sevdalar / yüreğimde Günaydınnn
günaydın sözleri / mesajları


Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem…


Günaydın ilk düşüncem ilk tebessümüm.Hayatımda var olan şükür’üm.yokluğunun hayaliyle korktuğum.Gün sana güzel gün Bana özel gün bizli aydın olsun,günaydınn

Günaydın özüm sözüm,günaydın iki gözüm, günaydın tek  ışığım AŞIĞIM varlığım...

Umutlarımın Sabahındaki tek Güneşsin. Aynı Bugün ki Gibi Sevgilim, Sen Günümü Aydınlatan gecelerimi Sıcak Tutan tek Varlıksın bebeğim Günaydın Sana ve HayatA

Yeni gün, yeni gün ışığı ve gözlerinin güzelliği ile mest olan ben.Bu yeni gün seni daima güldürsün,incitmesin hiçbirşey güzel benliğini.Günaydın güzelim Günaydın bana özelim..

Karanlıklar Mühürlensin, Mutsuzlukların üstüne Yağmurlar insin, Sadece Seninle Nefes Alırım Bilirsin Bu Günde Adınla Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim


Güneşin doğuşunuda batışınıda bir ömür boyu seninle izlemek dileğiyle günaydın sevgilim.


Öpücüklerle uyandırmak isterdim seni, yanımda olsan sarardım o nazik tenini, seviyorum seni sabahım sensin benim tek ilacım günaydın aşkım.


Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın…


Dünyanın en tatlı, en güzel insanına GÜNAYDIN. Böyle güzel bir insana sahip olduğum için çok şanslıyım, seni seviyorum aşkımmm


Elini verene gözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın


En tatlı sabahlar çokokremle başlar diyorlar ama yanlış en tatlı sabahlar benimle başlar günaydın aşkımm


Esip esip geç ey deli rüzgâr geldiğin yerden yarim kokusu çağlar yollara dağlara rüzgara günaydın özlemiyle yandığım aşkıyla uyandığım sevdama günaydın güne güneş gibi doğan biriciğim sevgilim sana günaydın...


Geceden sabaha dönüşen karanlıktan aydınlığa giren bir gün daha ömür perdesine bir gün daha yazılırken sabahın ılık rüzgarıyla yeniden günaydın demek istiyorum sana yeniden yüzüne nur yağsın kalbine ışık doğsun günün aydın olsun solmayan gülüm


Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır… Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi, bulaştır!


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim...


Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim benim.


Günaydının ne kadarda yakışıyor sabahlara ne merhabanın soğukluğu ne elvedanın burukluğu o kadar saf temiz bir kelime tıpkı sana olan sevgim gibi günaydın aşkım


Bütün millet antep meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor 



 SAYIN ABONEMİZ BU BİR GÜNAYDINCELL MESAJIDIR. BU MESAJ 1 MİLYON KİŞİ ARASINDAN YALNIZCA SİZE GÖNDERİLMİŞTİR. KOCAMAN BİR GÜNAYDIN. DİĞER 1 MİLYON 999 bin KİŞİDE ÇATLASIN

Yine sensiz uyandım.. Yine yorgun..yine yalnız ve yine çaresiz.. Bebeğim.. Sen gittiğin günden beri sabahları iple çekiyorum.. Ve o ıssız.. Karanlık gecelerden kurtulduğum şu an.. Şu saniyeler için.. Günaydın sevdiğim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder