16 Eylül 2013 Pazartesi

Facebook Sözleri-Face Sözleri

Facebook Sözleri, En Güzel Facebook Sözleri, Anlamlı Facebook Sözleri, Çok Güzel Etkileyici Facebook Sözleri, Facebook Mesajları, Harika Facebook Sözleri ,Etkileyici Facebook Sözleri, Full Facebook Sözleri, Facebook Sms'leri, Kısa Facebook Sözleri, Kısa Anlamlı Facebook Sözleri,En Anlamlı Facebook Mesajları. Facebook İlgili Kısa Sözler, Özlü Facebook Sözleri, Etkili Facebook Sözleri

-İki sevgili dönercinin önünden geçiyorlarmış..
Kız : Aşkım döner ne güzel koktu.
Erkek : hadi gel o zaman bi daha geçelim

- “Happy Miss Car The She's” cümlesini hızlı okuyun
(Hepimiz kardeşiz)
- Kimileri lafa gelince Sedat Peker, icraata gelince Pamuk şeker
- Düşünüyorum öyleyse varım, Üşeniyorum öyleyse yarın
- Herkes dertten içiyo ben şişeden
- Zayıflama bisikletine ters binsem acaba kilo alır mıyım
- Elektriği edison buldu faturayı biz ödüyoruz
-Tencere dibi kara seninki benden kara... Ben ölünceye kadar yaşarım emolara şaşarım. Hayat fani alt+f4 cek bari..
- Baba, dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu? +Ben nerden bileyim, git babaannene sor..
- Alo oğlum nerdesin? +Otobüsteyim anne geliyorum. -Çıktın mı okuldan? +Yok anne otobüsü okula soktum içinde bekliyorum.
- Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum..
- Eğer bir kızın profil fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın!

- Arabayla yolda giderken eski sevgilimi gördüm yine yol verdim. Mutluyum..
- Türk kızına “beyin nedir?” diye sormuşlar, o da “beyim evimin direğidir” demiş.
- Fareye deney yapmışlar; Viski, votka vermişler hepsinde oynamış zıplamış. Rakı vermişler elini masaya vurmuş “o kedi buraya gelecek” demiş.

- Otobüste ayağa kalktığımda yanımdakinin “inecek misiniz?” sorusuna “yoo donumu düzelticem” deyip tekrar oturmak istiyorum.
- Ağladığımı gördüğü halde bana gelipde; Ağlıyor musun? diye soran mala; Yok, ben gözümden işiyom diyesim var.
- Bankamatikten para çekince sayan vatandaş; para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum.
- Otuz yaşındaki heriflerin lise üniforması giyip kolej öğrencisi rolü oynadığı dizilere lütfen artık bir son gelsin.

- Kadın kamyon şöförü duvar yazısı: “Torpidomda aseton yoksa da güzelim, ben ojemi mazotla da silerim” Cuts!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder