27 Eylül 2013 Cuma

Facebok Kapak Sözleri

Facebook İçin Kapak Sözler, Facebook Sözleri, Güzel Kapak Sözler, Duyulmamış Kapak Sözleri, İlginç Face Kapak Sözleri, Farklı Facebook Sözleri, En Güzel Kapak Sözler, Anlamı Facebook Sözleri, Fulll Facebook Güzel Sözler


Asalet boyda değil soyda, incelik belde değil dilde, doğruluk sözde değil özde, güzellik yüzde değil yürekte olmalı be Güzelim bilmem anlatabildim mi?


Teknoloji fena halde gelişti.Lafı buradan bir koyuyorsun ta Bilmem neydekine kapak Oluyor.


Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise işini bilir.


Ben ağlarken yanımda yoksan, gülerken gölge gölge yapma Uza.


Duvarıma bakıp üzülenler hiç üzülmesin birgün elbet sizinde olur hahaha.


Damatlığı giydiğimde bilinki ben çok mutluyumdur.


Hayatta iki konuda yanlış yaptım.Bir değer verdiklerim ikincisi değer istediklerim..


Bir Erkeğin Ne Olacağını her zaman Bayan Belirler.Aşıkta olabilir, Vurdumduymazda..


Takmıyoruz kafamıza bakıyoruz yolumuza takan varsa kafasına hadi baksın İşlerine.


Ben huzur aradım sen kusur, Şimdi bensiz Kudur dur.


Günün 24 saatini facede geçiren insan faceye bağlı biridir ben ise değilim.


Bazıları Yoldan çıksa bile Araziye her zaman uyum sağlarlar.


Günümüzde iki çeşit insan vardır çok akıllılar ve kendilerini çok akıllı zannedenler ya siz hangisisiniz?


Bana Yollar değil Herkes hasta.


Arabamın tekeri ol be güzelim dedim diye Küfür eden kız Tipinden iğreniyorum..


Şekil yapıp kafa tutmak Senin için Tarzsa , Seni ŞekiLden Şekile sokup Ayar vermekte Benim için Farzdır be güzelim.


Aklıma girenler birazda kalbime girseydiniz şuan başkasınla değil sizle olurdum.
Yolun yol değil dedim biliyorum bizim burada yollar bozuk dedi..

Profile resim koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?

Bilmeni İstediklerimi Buraya Yazarım Sen Okursun ,
Birde Yazmadıklarım Var Yazsam Kendinden Soğursun . . 


Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.


Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı.
Fakat gökyüzü banamı ağladı , sanamı tükürdü anlamadım...


Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan


Beni kaybetti.. 
Ama sihirbaz değil. 
ŞEREFSİZDİ . . .! 


Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar.


Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.


Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.


Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.


Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..


Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.


Arkamdan Konuşmanız Mühim Değil ,

Önemli Olan Kafamı Çevirdiğimde Hepinizin Susmuş Olması . . !

"Sevemedim" DeqiL Ulan...

"Tek KişiyLe Yapamadım" diyeceksin..

Gittiqin qünden beri Susuyorum...
Biliyorsun bizde ÖLünün Arkasından Konuşulmaz...


Kendinden Kaçtığın Bir Yoldur Hayat ;
Geriye Dönersen , Deliye Dönersin . . !


Gülmeyi Senden Öğrenir ,
Gider Başkalarıyla Kahkaha Atar . . !


Gitmeyi Göstereceğim Sana ,
Sevgiye Muhtaç Kaldığında . . !


CeSet Taşıyan ßir Ambulansın Siren ÇaLması Kadar Anlamsızdı HaYaTım , 
"Morga Ölü Yetiştiriyor Sanki Duygularım...!!


Elini Ayağını Korkak Alıştırma .
Gidene Tekmeyi , Kıvırana Parayı Yapıştır . . !


Boşuna Kürek Cektiqine Inaniyosan...
O kayıktan Ineceksin Kardeşş.


Gidişin Hiç Koymadıki...
Ben Zaten Senin Yürüyüşüne Hastaymmm!



YoruLdum Kєndini BiLmez Bu Hayattan..!BaşkaLarı iÇin üzüLüp,ağLamktan..Değer Verdiğim Herkesten Sırtıma Bir Bıçak Yemekten..SahteİnsanLarın,Sahte qüLümsemeLerinden.. Çıkarcı Yaşamdan.. GeLme ÜstümєHayat Daha Fazla Çok YoruLdum..!Bırakta Bir Kerede oLsa Dürüst İnsanÇıksın Karşıma.. Bırakta Bir Kerede oLsa Değer VerdikLerimde Bana...Değer Versin Bırakta BiriLeride Beni Düşünsün Artık..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder