16 Eylül 2013 Pazartesi

Etkileyici Sözler-Etkileyci Mesajlar

Etkileyici Sözler, En Güzel Etkileyici Sözler, Anlamlı Etkileyici Sözler, Çok Güzel Etkileyici Sözler, Etkileyici Mesajlar, Harika Etkileyici Sözler ,Etkileyici Espirili Sözler, Full Etkileyici Sözler, Etkileyici Sms'ler, Kısa Etkileyici Sözler, Kısa Anlamlı Etkileyici Sözler,En Anlamlı Etkileyici Mesajlar. Etkileyici İlgili Kısa Sözler, Özlü Etkileyici Sözler, Etkili Güzel Sözler 

Ne dil yeter seni anlatmaya, Ne göz kıyar sana bakmaya, Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, Ne kollarım uzanır seni sarmaya Hiç ömür yeter

Sadece şefkat iyileştiricidir. Çünkü; insanın içindeki tüm hastalıklar sevginin eksikliğinden kaynaklanıyor. 

Hiç kapıldın mı o hisse, gitmek istersin hani, ama aynı zamanda da kalmak gelir içinden. 

Sen bazen dudağımda bir gülücük yüreğimde yanan bir ateş ve gözlerimden akan yaşsın. Ama sen her zaman benim küçücük 

Ben seni gözlerimi kapattığımda değil, gözlerimi açtığımda görmek isterdim! 

Rüyalar mutlaka gerçekleşir, aksi halde doğa onlara sahip olmamız için bizleri yüreklendirmezdi. 

Kimseye göstermem üzüntümü: Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım. 

Onurumu ayaklar altına alıp hayatı yaşamaktansa, hayatı ayaklarımın altına alır onurumla yaşarım. 

Kahvaltı hazırladım sana da gönderiyorum, umut dolu omlet, haşlanmış sevgi, bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli, ve bir de yal 

Bir kadının en büyük kabusu sevdiği adamın, onu aşık eden hareketlerini yapmayı bırakmasıdır. 

Üzülen sen olduktan sonra haklı olmanında bir önemi kalmıyor. 

Kaçımız hayatımızı gerçekten beraber bitirmek istediğimiz insanlarla bitirebildik? 

Zaman; beklerken çok yavaş, korkarken çok hızlı, kederliyken çok uzun, sevinçliyken çok kısadır. 

Yüzüne güldüğüm her insan kendini değerli sanmasın.. Ben sadece gülmeyi seviyorum. 

En ufak bir zorlukta arkasını dönüp gidene aşık denmez, Allah yolunu açık etsin, denir. 

Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor; herşey capcanlı, herşey hayat dolu, herşey benimle etkileyici sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder