27 Eylül 2013 Cuma

En Güzel Aşk Şiirleri

En Güzel Aşk Şiirleri, En Çok Okunan Aşk Şiirleri, Sevgiliden Sevgiliye Aşk Şiirleri, Aşk Şiri Oku, Ne Güzel Aşk Şiirleri, Süper Aşk Şiirleri,Şiiri,Anlamlı Aşk Şiirleri, Kısa Aşk Şiirleri, Beğenilen Aşk Şiirleri, Güzel Aşk Şiirleri, Full Güzel Aşk Şiirleri


-Sensiz-
sensiz hayat düşünemezken
yoksun şimdi yanımda
seni deliler gibi seviyorum!
dediğin günlerde geride...
sen olmazsan ölürüm derdim bir zamanlar
ama şimdi ise yaşıyorum
sen dünyada kalbi taş olan tek insansın
bunu açıkça anlıyorum
peki ya şimdi nerdesin soruyorum
aaaaaah eski günler...
birbirimizi görmeden duramazken
şimdi yüzümüzü görmeye tahammülümüz yok
ama sensiz yaşıyabiliyorummmmmmmmm...

-Özledim Şiiri-
seninle karşılaştığımız
o ceylan pınarı özledim
orada karşılaşıpta
bana gülüşünü özledim

ordan ayrılırken bana bakışını
bakıpta el sallayışını
simsiyah gözlerinle
seni seviyorum demeni özledim

-Gözlerin-
Yağmurlar öperdi yanaklarımdan
Sen yoksun diye
Kimler bırakıp gitti
Martılar bile ağladı arkandan
Seneler okşadı saçlarımdan
Kıskanırdın sigaramı
Hiç düşmezdi diye dudaklarımdan
Saklardın her seferinde
O iki kelimeyi
Belki şımarırım diye ,kulaklarımdan
Sana koşmak istedim
Prangalar tuttu ayaklarımdan
Sen yoksun yine
Elimde bir kadeh şarap
Aklımda son sözlerin
Kadehler değil beni sarhoş eden
Beni sarhoş eden gözlerin...

-Senden Uzakta-
Bir hasret şarkısı yakar içimi
Bana bir hal olur senden uzakta
Ayrılık bir başka dalar gözüme
Gözyaşım sel olur senden uzakta.

Ellerimde sevda demetim.
Yıllardır dinmeyen hasretim.
Her günüm yıl oldu senden uzakta.


-Aşk Şiiri-
Seni seviyorum aşkım
Her ne kadar sana anlatamasamda
Seni seviyorum

Sen de beni sevdiğini söylüyorsun
Korkuyorum aşkım
Sana inanmaktan korkuyorum

Sonu nasıl olacak sanıyorsun ki
HHer ne kadar sevdiğimizi söylesekte
Engeller var aşkım

Bitecek aşkım
Buda bitecek
Ne sanıyordun ki "ölümsüz aşk"mı

Ölümsüz aşk bizimki olamaz aşkım
Biz bir araya gelemeyiz aşkım
Çünkü aşkım
İçimizde engeller var
Kıpraşan ve bizi ayıran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder