15 Eylül 2013 Pazar

Ayrılık Sözleri

Ayrılık Sözleri, En Güzel Ayrılık Sözleri, Anlamlı Ayrılık Sözleri, Çok Güzel Ayrılıkr Sözleri, Ayrılık Mesajları, Harika Ayrılık Sözleri, Etkileyici Ayrılık Sözleri, Full Ayrılık Sözleri, Ayrılık Sms'leri, Kısa Ayrılık Sözleri, Kısa Anlamlı Ayrılık Sözleri,En Anlamlı Ayrılık Mesajları. Ayrılıkla İlgili Kısa Sözler, Özlü Ayrılık Sözleri,Etkili Ayrılık Sözleri


AYRILIK HİKAYESİ



  Hatalarını yüzlerine vurmadığımız için kendilerini kusursuz sanan insanlar var.

ÇOK GÜZEL BİR AYRILIK HİKAYESİ DAHA


Sen benden daha iyilerine layıksın.. 
+ O zaman bul tanıştır da öyle ayrıl.

Beni hiç merak ettin mi, acaba nasıl diye sormak istedin mi kimseye, ne yediğimi ne içtiğimi nasıl yaşadığımı düşündün mü. Bunları sana neden soruyorum bilmiyorum, biz seninle çok şey yaşadık, biz seninle bir süre için aynı hayatı yaşadık.. Bunu bana yazdıran şey ne gerçekten bilmiyorum. Özledim diyeceğim, umurunda olmayacak, demiyorum o yüzden. Neyse, uzatmayacağım neredesin ne yapıyorsun hiç bilmiyorum. Dilerim iyisindir, dilerim her şey yolundadır. Eğer aklına gelirsem lütfen, beni anlamak, nasıl olduğumu ağlamak için, göğsüne bir bıçak geçir ve kalbine elini bastır. Geçti geçecek.



 Ansızın ayrılalım dediğinde hüzün dağındaki uçurumdan düşen bendim. Oysaki ben senin için ne umutlar ekmiştim gönül bahçeme...   (RIZA GÜÇ)


♥ Bir akşam yanımızda kimse olmaz ya da olanlar olması gerekenler değildir. Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz, gün gelir hayatımızdan kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir.

♥ Beni terk ettiğin gün, saçlarından bir tel koparıp asacağım kendimi. Beni terk ettiğin gün, kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime


♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

♥ Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler

Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN...

♥ Git gidebildiğin kadar! Bu limanda kaybettiğim ilk gemi sen değilsin, ama unutma;Lmanda kalanı değil çekip gideni yakalar fırtana!!!

♥ Gitmek kolayda; ya gittiğin yerde aradığını bulamazsan, dönmek tekrar zor olmazmı sana???

♥ Bende bilirdim gitme demeyi; ama morgta yatan bir cesede, kalk gidiyoruz demek gibi bir şey olurdu bu!


♥ Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!


  ♥ Yalnızca çocuklar ağlar ve yalnızca Allah affeder... Eğer bir gün beni terk edersen; çocuk değilim ağlamam, Allah değilim affetmem

  ♥ Kötü diye bir şey olmasaydı, cehennem boş kalırdı. sen beni kırmasaydın, bu can uğruna fedaydı...seni cok seviyorum


  ♥BELKİ SANA SEVMEYİ ÖĞRETEMEM AMA SENDE BANA UNUTMAYI ÖĞRETEMEZSİN..

  ♥ Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN !!!

  ♥ Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.

  ♥ Yüreğine sevda eken, ayrılık biçermi,seven sevilenden kolayca vazgeçermi, sen beni sevme gülüm,ben yanarım ikimizin yerine yetmez mi???

  ♥ Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye. Vazgeçilmezim sıra sende gururu bir yere fırlat ve pişmanlığımla sızlayan şu kalbimi mükemmelliğinle donat.

  ♥ Sen benim içimde açan bir güldün.Sönmek bilmeyen alevlenen içimde başımı her yastığa koyuşta sen varsın hayallerimde. Çünkü sen benim içimden söküp bir türlü atamadığımsın YAR

  ♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

  ♥ Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

  ♥ Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş"

  ♥ Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu....

  ♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

  ♥KÜÇÜK BİR SAVAŞ” dedin bu AŞKA...
...Büyük bir zaferle AYRILDIN.
BEN yüreğimi koydum bu AŞKA,
SEN “OLMADI” dedin SIYRILDIN...
Bundan böyle BEN SENİN Kalbinde bir YABANCI...
...Bundan böyle SEN BENİM Aklımda bir YALANCI.
Nefes almaya devam ediyorum,
Anlarsın hayat meselesi.
Gücün yetmedi biliyorum,
BİRAZ YÜREK MESELESİ...!!!


 ♥ Niye yetmedi seni bu kadar sevmem? Senle uyanıp, senle uyuyakaldığım için mi? Hayallerim, hatıralarım, rüyalarım sen dolu olduğu için mi? Sen üzülsen en çok canı yanacak olan kişi ben olduğum için mi? Sensiz eksik hissettiğim için mi? En ihtiyacım olan kişi olduğun için mi? Senin en ihtiyaç duyduğun insan olmak istediğim için mi? Söylesene neden sevmedin beni?”




 ♥ Anladım ki ayrılığa değil, ayrı kalmaya yeniliyor insan.

- Kahraman Tazeoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder