15 Eylül 2013 Pazar

Aşk Sözleri-Aşk Mesajları

Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Sözleri, Anlamlı Aşk Sözleri, Çok Güzel Aşk Sözleri, Aşk Mesajları, Harika Aşk Sözleri, Etkileyici Aşk Sözleri,Full Aşk Sözleri, Aşk Sms'leri, Kısa Aşk Sözleri, Kısa Anlamlı Aşk Sözleri,En Anlamlı Aşk Mesajları. Aşk ile İlgili Kısa Sözler, Özlü Aşk Sözleri, Etkili Aşk Sözleri 



  Hüsran la Huzurun pistigı kazandan çıkacak tek yemek bana göre AŞK'tır (Rıza Güç)

 "Eğer birgün bir fidan görürsen sakın koparma! çünkü bende bir zamanlar tıpkı onun gibi yaşamayı öğrenirken ellerinde can verdim..."

Benim bakmaya kıyamadığıma şimdi kim bilir kimler dokunuyor! Ben özlüyorum, o sarılıyor...

Sen benim parçamdın şimdi kime gidersen git onda yedek parçasın..

Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun..

 "Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir."

 "Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördügümü bilmiyorlar..."

 "Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..."

 "Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."

"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"

"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."

 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."

"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."

"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."

"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."

"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."

"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."

 "Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."

 "Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."

 "İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."

 "Hiçbir sey aglamaya degmez, degen insan zaten aglatmaz. Aglarken basini dik tut, göz yaslarin seni aglatan kadar alçalmasin..."

 "Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu IMKANSIZ..."

 "Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."

 "Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."

 "Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi anlardın"

 "Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA"

 "Bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. Çünkü o sadece bir PAPATYA"

 "Aşk gözlerde başlar, dudaklara iner, kalbi fetheder, tekrar gözlere çıkar, yaş olup iner"

 "Aşk bir güle benzer; çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın..."

 "Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..."

 "Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır..."

 "Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi..."

 "Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin."

 "Sen , benim anılarla bitip giden rüyama hiç bir zaman ses vermeyen doğamsın."

 "Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri."

 "Seni , senden uzakta , sensiz ama seninle yaşıyorum."

 "Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..."

 "Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi."

 "Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni..."

 "Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Beni unutursan kırmızılar solsun seni unutursam beyazlar kefenim olsun."

 "Eğer bir gün birisi senin için güneşe buzla “SENİ SEVİYORUM” yazabilirse, o zaman seni benden daha çok seven birisi var demektir!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder