15 Eylül 2013 Pazar

Aşık Edici Sözler-Aşık Edici Mesajlar

Aşık Edici Sözler, En Güzel Aşık Edici Sözler, Anlamlı Aşık Edici Sözler, Çok Güzel Aşık Edici Sözler, Aşık Edici Mesajları, Harika Aşık Edici Sözler, Etkileyici Aşık Edici Sözler, Full Aşık Edici Sözler, Aşık Edici Sözler Sms'leri, Kısa Aşık Edici Sözler, Kısa Anlamlı Aşık Edici Sözler,En Anlamlı Aşık Edici Mesajlar. Aşık Ediciyle İlgili Kısa Sözler, Özlü Aşık Edici Sözler, Etkili Aşık Edici Sözler

Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin bitanemsin kuzum 


 Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...


Bu dünyada birsürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi agliyor, ama iyilige ve güzelliklere layik olan tek bi insan var oda suan mesajimi okuyor..:)


NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA...


geceleri güneşim, gündüzleri nefesim, bu dünyada canım öbür dünyada sevabım, damarımda kan bedenimde can,sensiz yok bir dakikam sensin kara sevdam..


Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim.Gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti bebeğim.


Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim


Gözyaşı iLe biticek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım..


Sen benim yaşama Sevincim ve Sen Benim öLme Arzumsun Aşkım, Senin için Yaşarım Senin için öLürüm güLüm


Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek… Seni seviyorum!


Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız


Aşık oImak nedir biImezdim öğrendim sayende seni görüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözIerinde bittim seviyorum seni…


KaIbim cam gibidir hemen kırıIır sözIerim çok tanedir anIamIı, seni seviyorum cam kaIbimin içinde sözIerim senin gibi herzaman anIamIı seviyor kaIbim seni deIikanIı.


Geç kalmış Bir Aşkın Nöbetçileriydik Taaki Gözlerin Gözlerime Deydiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım.

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..


Sana Binlerce Gül Vermek Isterdim Ama Güller Solar, Sana ömrümü Vermek Isterdim Ama Bir Gün ölecegim, Sana Sadece Sevgimi Veriyorum Sonsuza Dek Süreceği Için…


Yeminlerimi senin üzerine söylüyorum gerçekten seni seviyorum yemin ederim bu sevgi sen olduğun sürece yanımda bitmez bunu unutma.


Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!


Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar, seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile, sen düşme diye tutacağım ellerini!


Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder