15 Eylül 2013 Pazar

Araba Arkası Yazıları-Araba Arkası Sözler-Komik Sözler

Araba Arkası Sözleri, En Güzel Araba Arkası Sözleri, Anlamlı Araba Arkası Sözleri, Çok Güzel Araba Arkası Yazıları, Araba Arkası Mesajları, Harika Araba Arkası Sözleri, Etkileyici Araba Arkası Sözleri, Full Araba Arkası Sözleri, Araba Arkası Sms'leri, Kısa Araba Arkası Sözleri, Kısa Anlamlı Araba Arkası Sözleri,En Anlamlı Araba Arkası Mesajları. Araba Arkasıyla İlgili Kısa Sözler, Özlü Araba Arkası Sözleri, Etkili Araba Arkası Sözleri


sabır selamet sürat felaket mıtsubıshım Allahıma emanet


BABAMDA SOLLARDI WEYA BABASIDA SOLLARDII


asiler azmaz azdırır cünkü cok düsüncelidir


aslanlara söz verdik çakallara yem olmayız


ÇݝLEMSE ÇEKERݝM, KADERݝMSE GüLERݝM…


bakma güzelim atla gezelim


GEÇ KALDI DESݝNLER GEÇMİİž OLSUN DEMESݝNLER


wur hançeri kalbime kalbim kana bulansın fazla derine inme çünkü orda sen warsın…


RüZGARA KARİžI KAVAK GݝBݝ DURUP KIRILCAݐIMA EKݝN GݝBݝ EݐݝLݝRݝM DAHA ݝYݝ


TOYATA nın esaletine kızların gözlerine hastayım


SEN BENݝM KAPIİžTIݐIM ARABA DEݐݝL GEÇTݝݐݝM BݝSݝKLET BݝLE OLAMAZSIN


bı sana bı de sabah uykusuna doyamadım….


hayat tesbih gibidir bazen sallar geçersin bazen çeker gidersin


bazı arabaları sesinden bazılarını ise tipinden anlarız yeğen


Motoru yolda kızı kolda severim…….


Otobüscü deyilik hostesimiz olsun kamyon cuyuk canımız sağolsun


melek gelir hava atar felek gelir şaka yapar ben hayattan bıkmışım 


AZRAİL GELSE NE YAZAR


Ağlamasını bilmeyen gözler gülmesinide bilmez


BANA BݝR SEN DEGݝL HERKES HASTA


senı unutmak ıcın sevmedım nıye sevıstım onu unttum :) :)


;Ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyide bilmez;


Duvarda resMin olacagınA bu alemde ismin olsun


BABAM SAА OLSUN AMA (ARABAYI BEN ALDIM)


Yağışta sollama eve kötü haber yollama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder