15 Eylül 2013 Pazar

Anlamlı Sözler

Anlamlı Sözler, En Güzel Anlamlı Sözler, Anlamlı Aşk Sözleri, Çok Güzel Anlamlı Sözler, Anlaml Aşk Mesajları, Harika Anlamlı Sözler, Etkileyici Anlamlı Sözler, Full Anlamlı Sözler, Anlamlı Sözler Sms'leri, Kısa Anlamlı Sözler, Kısa Anlamlı Aşk Sözleri,En Anlamlı Aşk Mesajları. Anlamlı Sözler İlgili Kısa Sözler, Özlü Anlamlı Sözler, Etkili Anlamlı Sözler

 ♥ Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?

anlamlı sözler

  ♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
anlamli sözler


  ♥ Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü
rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.
anlamli sözler


  ♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...

anlamlı sözler

  ♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!

anlamli sözler

  ♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.

anlamli sözler

  ♥ Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...
anlamli sözler


  ♥ Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.

anlamli sözler

  ♥ Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.

anlamlı sözler

  ♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma


♥ Herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında  anılarıyla geçmişe,hayalleriyle geleceğe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder